DS-y, Citroeny i Peugeoty dla Chin
Gdy Citroen wydzielił modele z serii DS jako oddzielną markę premium, szybko okazało się, że najważniejszym dla niej rynkiem będą Chiny. W Europie mamy modele DS 3 (w tym Cabrio), DS 4 (wraz z wersją Crossback) i DS 5. W Kraju Środka oferta wygląda inaczej. Z europejskich modeli znajdziemy tam tylko "piątkę", a oprócz tego sprzedawane są trzy auta stworzone specjalnie na rynek chiński - kompaktowy DS 4S, limuzyna DS 5LS i SUV DS6.
Na tym jednak nie kończą się francuskie samochody dla Chińczyków. Sam Citroen zaprezentował też ostatnio w Pekinie nową generację limuzyny C6. Model ten będzie sprzedawany tylko w Chinach. Warto jednak zauważyć, że nie ma on wiele wspólnego z dotychczasowymi citroenami. Model powstał na platformie koncernu PSA, ale tak naprawdę jest to chiński Dongfeng Fengshen A9 ze zmienionym logo. Oznacza to brak ekstrawaganckiej stylistyki, z której od lat znane były największe citroeny. Nic zatem dziwnego, że model ten nie będzie oferowany w Europie. Podobnie wygląda sytuacja ze sprzedawanym w Chinach od kilku lat sedanem C4 L oraz z drugą marką koncernu PSA, czyli Peugeotem, który oferuje tam sedany 308 i 408.