Trwa ładowanie...

Samochody prezesa

Samochody prezesaŹródło: zdjęcie producenta
d4e8in5
d4e8in5

Samochód firmowy to istotny element pakietu uposażenia, jaki oferowany jest managerowi. Niejeden proces rekrutacji na wysokie stanowisko zakończył się długimi negocjacjami budżetu i marki samochodu, niejeden też zakończył się fiaskiem.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Samochód to dla pracowników wyższego szczebla nie tylko narzędzie pracy, lecz również element budowania prestiżu. Dla wielu managerów samochód musi oddawać ich charakter, odpowiadać pożądanemu wizerunkowi.

Jeżeli firma przeznacza określoną kwotę na utrzymanie samochodu swoich kluczowych managerów, warto wykorzystać go jako element motywacyjny. A tego efektu nic tak nie wzmocni, jak możliwość własnego wyboru marki i modelu przez przyszłego użytkownika. Ryzyko niezadowolenia jest wówczas znikome, bo któż przyzna się do niewłaściwego wyboru?

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Wobec prezesów, członków zarządów firmy lub managerów wyższego i średniego szczebla, zachodnie przedsiębiorstwa najczęściej stosują tzw. politykę wolnego wyboru modelu. Rozwiązanie to funkcjonuje już od kilku lat w odniesieniu do wyższych stanowisk części polskich firm.

d4e8in5

Najpopularniejszymi markami wśród pracowników wyższego szczebla są niemieckie auta segmentu premium, czyli dobrze wyposażone limuzyny BMW serii 5, czy też Audi A6. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się ostatnio nowy model Mercedesa E-class.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Bardziej zamożne firmy mogą sobie pozwolić na zakup dla swojego prezesa limuzyny z wyższego poziomu segmentu premium tj. BMW serii 7, Audi A8, Mercedesa S. We flotach zarządów pojawiają się również modele obecnej od niedawna w Polsce marki Infiniti, Lexusa czy też auta terenowe, takie jak BMW X5, Toyota Land Cruiser, Mercedes ML.

Wyposażenie minimalne pozwalające na zachowanie prestiżowego charakteru takich samochodów to m.in. skórzane siedzenia, system nawigacyjny, reflektory xenonowe, czy też mocny silnik, powyżej 200 KM.

* TU ZNAJDZIESZ WIĘCEJ ZDJĘĆ SAMOCHODÓW PREZESA * Od lat najczęstszym kolorem wybieranym przez managerów jest kolor czarny, jednak coraz popularniejsze stają się auta w kolorze białym, odcieniach szarości, czy beżu.

Ireneusz Tymiński,
General Manager KBC Autolease Polska

d4e8in5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4e8in5
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj