Honda Accord V 2.0
Accord V nadal wygląda całkiem atrakcyjnie pomimo sędziwego wieku. W ofercie rynkowej znajdziemy sedana oraz kombi i coupe produkowane w USA. Wnętrze, przeważnie w niezłym stanie, okazuje się dość przestronne i ładnie zaprojektowane. Inne zalety? Wysoka jakość wykończenia i zazwyczaj bogate wyposażenie.
Najlepszym wyborem jest silnik benzynowy 2.0 - trwały i dynamiczny. Mniejszy motor (1.8) wypada podobnie pod względem niezawodności, lecz trochę brakuje mu wigoru. Z punktu widzenia osiągów nie zachwyca też turbodiesel 2.0/105 KM (rzadkość na rynku), poza tym bywa usterkowy.
Accord V pojawił się w 1993 r. i 3 lata później przeszedł modernizację. Niestety, 4-6 tys. zł to kwota, która pozwala na zakup auta sprzed liftingu. Trzeba pamiętać o tym, że choć jest to dość trwała konstrukcja, niektóre naprawy będą kosztowne. Części eksploatacyjne znajdziemy wśród tanich zamienników, gorzej z podzespołami dostępnymi tylko w ASO - wysokie ceny.
Polecamy w AutoŚwiat.pl:Jazda bez trzymanki, czyli auta z nasłabszymi hamulcami