Saleen S7R
None
Saleen S7R
Potężny spojler w tylnej części nadwozia gwarantuje docisk na szybko pokonywanych łukach.
Saleen S7R
Wnętrze auta przypomina kokpit myśliwca - mało przestrzeni, masa wskaźników, wyświetlaczy oraz przełączników.
Saleen S7R
Szerokie nadwozie, nisko położony środek ciężkości, twarde zawieszenie oraz sztywne stabilizatory niwelują jakiekolwiek przechyły karoserii.
Saleen S7R
Uchylane drzwi są seryjnym wyposażeniem Saleena S7, a nie tuningowym dodatkiem.
Saleen S7R
Duża część przedniej szyby jest zaklejona, co jednak nie stanowi utrudnienia dla kierowcy, gdyż siedzi praktycznie na wysokości podłogi.
Saleen S7R
Dwa metry szerokości, metr wysokości, 10 cm prześwitu - przeznaczenie pojazdu nie budzi wątpliwości...
Saleen S7R
Równe tory są optymalnym środowiskiem dla Saleena S7R. Dopiero w takich warunkach może ujawnić się potencjał niemal 700 KM.
Saleen S7R
Centralna nakrętka przyśpiesza wymianę kół, jednak niewłaściwie dokręcona powoduje odpadnięcie koła.
Saleen S7R
Zawieszenie Saleena okazywało się nie dość odporne na nierówności znajdujące się na polskich torach.
Saleen S7R
Niektóre elementy poszycia S7R wykonano z kevlaru, co skutecznie zmniejsza masę bolidu.
Saleen S7R
Podczas wyścigów Saleen walczy nie tylko z torem i bezpośrednimi konkurentami - po kilku okrążeniach rozpoczyna dublowanie słabszych maszyn.
Saleen S7R
Samochód ma jedynie metr wysokości. Opływowa karoseria pozwala rozwijać prędkości dochodzące do 320 km/h.