S2000 CR
None
Ostatnia taka Honda
Honda S2000 zadebiutowała na rynku w 1999 roku z okazji uczczenia 50. rocznicy istnienia japońskiej marki.
Ostatnia taka Honda
Początkowo planowano ograniczoną produkcję tego auta, ale ogromny popyt na ten samochód zachęcił Hondę do nie tylko zwiększenia, ale rozpoczęcia typowo seryjnej produkcji, czego wręcz żądali sami klienci firmy.
Ostatnia taka Honda
Do dzisiaj na całym świecie swoich właścicieli znalazło ponad 110 000 sztuk Hondy S2000.
Ostatnia taka Honda
Niestety, sprzedaż auta zaczęła spadać, a ponadto 10 lat na rynku nawet dla takiego auta, to powolny czas przejścia na motoryzacyjną emeryturę.
Ostatnia taka Honda
Od samego początku pod maską auta pracował nowoczesny 2-litrowy, wysokoobrotowy silnik benzynowy, który zapewnia moc 240 KM i doznania akustyczne godne auta wyścigowego.
Ostatnia taka Honda
A napędzane tylne koła i doskonałe wyważenie podwozia zapewniają wiele radości z jazdy tym sportowym roadsterem.
Ostatnia taka Honda
Do tego dochodził zwarta, zgrabna i dynamiczna linia nadwozia, która mimo upływu 10 lat nadal wygląda świeżo i wciąż może się podobać, co również stanowi o ponadczasowości tego auta.
Ostatnia taka Honda
Bez wątpienia Honda S2000 ustanowiła nowe standardy w swojej klasie i stała się punktem odniesienia dla innych producentów, co sprawiło, że już za życia stała się autem kultowym, na stałe wpisując się w karty historii motoryzacji.
Ostatnia taka Honda
Ofiarą załamania się rynku motoryzacyjnego padł nie tylko model S2000.
Ostatnia taka Honda
Zakończono prace związane z przygotowaniem następcy Hondy NSX, prototypu CR-Z w wersji kabriolet, nowych modeli Acury z napędem na tył, jak również nowego silnika