RUF CTR (2017)

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 5Pozory mylą

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód pokazany podczas Salonu Samochodowego w Genewie wygląda jak Porsche 911 z końca lat 80., ale nie ma z nim nic wspólnego oprócz kształtu i silnika, który został mocno zmodyfikowany. Cała konstrukcja opiera o monocoque własnej konstrukcji. Nadwozie zostało wykonane z włókna węglowego. Ten sam materiał wykorzystano przy tworzeniu foteli – wszystko po to, aby ograniczyć masę samochodu. W efekcie RUF CTR waży tylko 1200 kg.

Tak jak w przypadku prawdziwej „dziewięćsetjedenastki” silnik typu bokser umieszczono za tylną osią. Podwójnie doładowana jednostka o pojemności 3,6 l oferuje 700 KM i 893 Nm. Moc na koła przekazywana jest za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu. Nowy RUF CTR potrzebuje 3,5 s na osiągnięcie 100 km/h i 9 s na rozpędzenie się do 200 km/h. Prędkość maksymalna tego modelu to 362 km/h.

/ 5Pozory mylą

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód pokazany podczas Salonu Samochodowego w Genewie wygląda jak Porsche 911 z końca lat 80., ale nie ma z nim nic wspólnego oprócz kształtu i silnika, który został mocno zmodyfikowany. Cała konstrukcja opiera o monocoque własnej konstrukcji. Nadwozie zostało wykonane z włókna węglowego. Ten sam materiał wykorzystano przy tworzeniu foteli – wszystko po to, aby ograniczyć masę samochodu. W efekcie RUF CTR waży tylko 1200 kg.

Tak jak w przypadku prawdziwej „dziewięćsetjedenastki” silnik typu bokser umieszczono za tylną osią. Podwójnie doładowana jednostka o pojemności 3,6 l oferuje 700 KM i 893 Nm. Moc na koła przekazywana jest za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu. Nowy RUF CTR potrzebuje 3,5 s na osiągnięcie 100 km/h i 9 s na rozpędzenie się do 200 km/h. Prędkość maksymalna tego modelu to 362 km/h.

/ 5Pozory mylą

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód pokazany podczas Salonu Samochodowego w Genewie wygląda jak Porsche 911 z końca lat 80., ale nie ma z nim nic wspólnego oprócz kształtu i silnika, który został mocno zmodyfikowany. Cała konstrukcja opiera o monocoque własnej konstrukcji. Nadwozie zostało wykonane z włókna węglowego. Ten sam materiał wykorzystano przy tworzeniu foteli – wszystko po to, aby ograniczyć masę samochodu. W efekcie RUF CTR waży tylko 1200 kg.

Tak jak w przypadku prawdziwej „dziewięćsetjedenastki” silnik typu bokser umieszczono za tylną osią. Podwójnie doładowana jednostka o pojemności 3,6 l oferuje 700 KM i 893 Nm. Moc na koła przekazywana jest za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu. Nowy RUF CTR potrzebuje 3,5 s na osiągnięcie 100 km/h i 9 s na rozpędzenie się do 200 km/h. Prędkość maksymalna tego modelu to 362 km/h.

/ 5Pozory mylą

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód pokazany podczas Salonu Samochodowego w Genewie wygląda jak Porsche 911 z końca lat 80., ale nie ma z nim nic wspólnego oprócz kształtu i silnika, który został mocno zmodyfikowany. Cała konstrukcja opiera o monocoque własnej konstrukcji. Nadwozie zostało wykonane z włókna węglowego. Ten sam materiał wykorzystano przy tworzeniu foteli – wszystko po to, aby ograniczyć masę samochodu. W efekcie RUF CTR waży tylko 1200 kg.

Tak jak w przypadku prawdziwej „dziewięćsetjedenastki” silnik typu bokser umieszczono za tylną osią. Podwójnie doładowana jednostka o pojemności 3,6 l oferuje 700 KM i 893 Nm. Moc na koła przekazywana jest za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu. Nowy RUF CTR potrzebuje 3,5 s na osiągnięcie 100 km/h i 9 s na rozpędzenie się do 200 km/h. Prędkość maksymalna tego modelu to 362 km/h.

/ 5Pozory mylą

Obraz
© Materiały prasowe

Samochód pokazany podczas Salonu Samochodowego w Genewie wygląda jak Porsche 911 z końca lat 80., ale nie ma z nim nic wspólnego oprócz kształtu i silnika, który został mocno zmodyfikowany. Cała konstrukcja opiera o monocoque własnej konstrukcji. Nadwozie zostało wykonane z włókna węglowego. Ten sam materiał wykorzystano przy tworzeniu foteli – wszystko po to, aby ograniczyć masę samochodu. W efekcie RUF CTR waży tylko 1200 kg.

Tak jak w przypadku prawdziwej „dziewięćsetjedenastki” silnik typu bokser umieszczono za tylną osią. Podwójnie doładowana jednostka o pojemności 3,6 l oferuje 700 KM i 893 Nm. Moc na koła przekazywana jest za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu. Nowy RUF CTR potrzebuje 3,5 s na osiągnięcie 100 km/h i 9 s na rozpędzenie się do 200 km/h. Prędkość maksymalna tego modelu to 362 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka