UAZ Hunter
Drugą marką samochodów z Rosji jest wspomniany UAZ, a najbardziej rozpoznawalnym modelem jaki kiedykolwiek powstał jest Hunter, będący rozwinięciem kultowego 469B.
To klasyczna, bezkompromisowa terenówka kojarząca się starszym Polakom z okresem PRL-u, ale także do dziś jeden z najdzielniejszych samochodów do pokonywania bezdroży. Niezliczone wersje i możliwość rozbudowy dają tak szeroki wachlarz specyfikacji, że nie sposób je wszystkie wymienić, a porównywanie cen nie ma większego sensu bez dokładnej konfiguracji auta.
Klasycznego UAZ-a można kupić na dwa sposoby: u oficjalnego importera (firma Polmotor z Warszawy) lub w firmie Tarmot4x4 pod Poznaniem, która specjalizuje się w terenowych autach rosyjskich od wielu lat. Spora jest różnica w cenach podstawowych, ale trzeba dokładnie przyjrzeć się specyfikacji samochodu, a nawet silnikowi jaki jest w nim montowany.
Tarmot4x4 podaje oficjalnie cenę podstawową 68 000 zł, natomiast Polmotor 87 164 zł. Bez problemu kupicie także wersje specjalne Trophy czy Jungle oraz liczne kombinacje wyposażenia czy napędu.