Fiat Multipla
Przytłaczająca większość dostępnych w Europie samochodów osobowych oferowana jest z układem siedzeń 2+3 (dwa fotele z przodu i trzyosobowa kanapa z tyłu), wyznaczając tym samym pewien standard. Fiat, nic sobie z tego nie robiąc, w latach 90. pokazał światu iście rodzinny pojazd z trzema osobnymi fotelami w pierwszym rzędzie, oraz lodówką ukrytą w desce rozdzielczej. Okrzyknięta najbrzydszym samochodem dekady Multipla, w 2004 roku doczekała się kolejnej odsłony, prezentującej analogiczny układ wnętrza, ale milszy dla oka design.
Do napędu kontrowersyjnego Fiata służą zarówno benzyniaki, jak i diesle. Wolnossące silniki spalające benzynę mają pojemność 1,4 i 1,6 l i dysponują mocą od 75 do 103 KM. Dużo przyjemniejszą eksploatację zapewniają wersje wysokoprężne jednostki 1,9 JTD, występujące w wariantach 110, 115 i 120 KM. Wedle użytkowników stanowczo za słabym źródłem mocy jest 85-konny 1,3 JTD.