Rezvani Beast Alpha

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

/ 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

/ 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

/ 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

/ 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

/ 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

/ 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

/ 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

/ 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

10 / 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

11 / 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

12 / 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

13 / 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

14 / 14Supersamochód z superdrzwiami

Obraz
© zdjęcie producenta

Typowo dla takich konstrukcji Rezvani Beast Alpha stosuje technologie innych firm. Za podstawę służy podwozie Lotusa, natomiast do napędu wykorzystywany jest 4-cylidnrowy silnik Hondy oznaczony K24 o pojemności 2,4 l. Został on zmodyfikowany i otrzymał sprężarkę mechaniczną. Łącznie dostarcza 500 KM, dzięki którym ważące tylko 884 kg auto osiąga 60 mil na godzinę (96 km/h) w 3,2 s i rozpędza się do 281 km/h.

Stylistycznie Rezvani Beast Alpha podąża za najnowszymi trendami w segmencie sportowych aut, a wnętrza jest raczej spartańskie. Jednak to wszystko schodzi na dalszy plan po otwarciu drzwi. Rozwiązanie nazwane „SideWinder” polega na tym, że drzwi przesuwają się do przodu. Choć w teorii mają ułatwić wsiadanie w ciasnych miejscach, to w praktyce wymagają dużo przestrzeni.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro