Mały, ale z pomysłem
W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.
Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.
* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?
Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.