Renault Twingo

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się n

/ 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

/ 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

/ 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

/ 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

/ 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

/ 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

/ 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

/ 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

10 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

11 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

12 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

13 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

14 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

15 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

16 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

17 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

18 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

19 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

20 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

21 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

22 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

23 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

24 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

25 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

26 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

27 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

28 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

29 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

30 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

31 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

32 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

33 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

34 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

35 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

36 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

37 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

38 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

39 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

40 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

41 / 41Mały, ale z pomysłem

Obraz
© WP.PL

W 2014 roku, 20 lat po debiucie pierwszej generacji marka Renault podjęła wyzwanie wprowadzenia na rynek zaprojektowanego od nowa, miejskiego auta. Nowe Twingo jest samochodem oryginalnym, z pomysłem i imponującymi możliwościami personalizacji.

Poprzedni model był bardzo udany, a to wysoko stawia poprzeczkę. Z zewnątrz nowe Renault Twingo jest od niego o 10 cm krótsze, ale ma pięcioro drzwi i o 12 cm dłuższy rozstaw osi. To oznacza, że w środku jest więcej miejsca.

* NOWE RENAULT TWINGO - TU ZNAJDZIESZ PEŁNĄ WERSJĘ TESTU * Sposób otwierania maski: dziwny i niepraktyczny. Musimy użyć kluczyka, zdjąć zaślepki i wysunąć maskę do przodu. Ponieważ nie da się jej podnieść, zostało niewiele miejsca. Wystarczyło go na akumulator i zbiorniki płynów, a przecież tu mogłoby być miejsce na bagaż, bo tutaj... nie ma silnika. A zatem, gdzie jest silnik?

Z tyłu, pod podłogą bagażnika. Trzycylindrowy, o mocy zaledwie 70 KM i maksymalnym momencie obrotowym 91 Nm. Po zdjęciu osłony mamy do niego dość dobry dostęp. Niestety, z tego powodu bagażnik mocno się nagrzewa. Przewożenie tu mleka jogurtów czy lodów jest wykluczone.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła