Renault Twingo

None

Obraz

/ 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

/ 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

/ 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

/ 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

/ 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

/ 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

/ 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

/ 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

/ 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

10 / 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

11 / 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

12 / 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

13 / 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

14 / 14Złoty środek

Obraz
© Szymon Jasina

Nowe Twingo zachowało swoją bryłę, a poprawki stylistyczne należy zakwalifikować jako facelifting. Zmiany w wyglądzie mają na celu dodanie charakteru temu autu, ale też ukazanie jak będą wyglądały samochody Renault w przyszłości. Trzecia generacja Twingo to pierwszy model, który prezentuje nowy kierunek stylistyczny marki - większe logo i czarny pas z przodu już wkrótce pojawią w kolejnych modelach. Ważniejsze się jednak wydaje się dodanie takich elementów jak duże światła przeciwmgielne z przodu i zmienione lampy tylnie, dzięki którym samochód jest bliżej złotego środka pomiędzy nudną drugą generacją a szaloną pierwszą odsłoną tego modelu.

Renault oferuje swoim klientom bardzo długą listę opcji, które pozwolą dostosować wygląd auta do indywidualnego gustu. Metodą na uatrakcyjnienie wyglądu małego Renault są różnokolorowe lusterka, listwy boczne, kołpaki lub felgi i wzory, którymi można okleić dach.

Metoda "liftingu" dotyczy też gamy silników. Po spojrzeniu na listę dostępnych jednostek napędowych można stwierdzić, że nic się nie zmieniło, gdyż klienci będą mogli wybierać z tych samych jednostek o niezmienionej mocy. Jednak wszystkie silniki zostały ulepszone i teraz mają mniejsze zapotrzebowanie na paliwo oraz mogą poprawić się mniejszą emisją CO2.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025