Renault Twin'Run

Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

/ 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

/ 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

/ 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

/ 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

/ 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

/ 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

/ 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

/ 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

10 / 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

11 / 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

12 / 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

13 / 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

14 / 14Wyścigowy maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Grand Prix Monako było dla Renault okazją na zaprezentowanie swojego najnowszego konceptu. Model nazwany Twin’Run swoim nadwoziem zapowiada nowe Twingo, ale pod karoserią kryje samochód wyścigowy.

Francuska marka ma w swojej historii takie modele jak Renault 5 Turbo i Clio V6 - miejskie auta, w których silnik był montowany centralnie w miejscu tylnej kanapy. Te ekstremalne hot-hatche są dzisiaj kultowymi modelami i to właśnie do nich nawiązuje Twin’Run. Małe auto otrzymało jednostkę V6 o pojemności 3,5 l, która została umieszczona zaraz przed tylną osią. Silnik modelu Twin’Run dostarcza 320 KM przy 6800 obr./min i 380 Nm przy 4850 obr./min. W połączeniu z 6-biegową sekwencyjna skrzynią, pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 4,5 s i maksymalnej prędkości 250 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3