Renault Talisman Grandtour

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponda 2 m szerokości.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie, czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

/ 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie, czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

/ 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie, czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

/ 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

/ 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

/ 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

/ 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

/ 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

/ 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

10 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

11 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

12 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

13 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

14 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

15 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

16 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

17 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

18 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

19 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

20 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

21 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© WP.PL

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

22 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© zdjęcie producenta

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

23 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© zdjęcie producenta

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

24 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© zdjęcie producenta

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

25 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© zdjęcie producenta

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

26 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© zdjęcie producenta

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

27 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© zdjęcie producenta

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

28 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© zdjęcie producenta

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

29 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© zdjęcie producenta

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

30 / 30Krok w przyszłość

Obraz
© zdjęcie producenta

Rodzinny Grandtour ma niespełna 5 metrów długości (486,5 cm) i ponad 2 m szerokości. Przy tak dużych gabarytach niełatwo jest zaprojektować atrakcyjną bryłę. Francuzom się jednak udało. To bez dwóch zdań jedno z najładniejszych kombi w swojej klasie, a kto wie czy nie ostatnich lat w ogóle. Dystansuje konkurencję przetłoczeniami i odważnie zaprojektowanymi lampami, masywnym przodem, a także dyskretnie wkomponowanymi w dach relingami i sporych rozmiarów pokrywą bagażnika, którą otwierać można m.in. ruchem nogi pod zderzakiem.

Zaletą niewielkich silników turbodoładowanych jest rozsądne zużycie paliwa i dobra dynamika. 1.6 TCe może i wydaje się mały, jak na tak duże auto, ale robi pozytywne wrażenie. Ma 150 KM i 220 Nm, co pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 9,9 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 210 km/h. 7-stopniowy automat pracuje bardzo sprawnie, a biegi dobiera w taki sposób, aby do uszu podróżujących dochodził jedynie szum opływającego karoserię powietrza. W trasie Talisman przekonuje skutecznym wyciszeniem kabiny.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka