Renault Scenic i Grand Scenic

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic - wraz z faceliftingiem pojawiły się nowe oszczędne silniki

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

10 / 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

11 / 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

12 / 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025