Renault Scenic i Grand Scenic

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic - wraz z faceliftingiem pojawiły się nowe oszczędne silniki

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

/ 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

10 / 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

11 / 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

12 / 12Facelifting i oszczędne silniki

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault pokazało zdjęcia odświeżonych modeli Scenic i Grand Scenic. Zmianie uległa przednia część nadwozia - model sprzedawany w 2012 roku wyróżnia nowa osłona chłodnicy, światła i zderzak. Niewielkim modyfikacjom uległo też wnętrze samochodu.

Nowością jest wersja Energy TCe 115 wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności zaledwie 1,2 l, który produkuje 115 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Drugą oszczędną jednostką jest diesel w wersji Energy dCi 110. Silnik 1,5 l dostarcza 110 KM i 260 Nm momentu obrotowego, a producent zapewnia, że średnio zadowala się tylko 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Najmocniejszy silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 140 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, natomiast wersja dCi 160 to 2-litrowy turbodiesel o mocy 160 KM współpracująca z 5-biegową przekładnią manualną.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka