Renault Scenic

Wygląd przodu to jasne nawiązanie do reszty gamy Renault - Kadjara, Megane, Espace. Bardzo stylowo i nowocześnie. To właśnie wygląd sprawia największe wrażenie.

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

/ 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

/ 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

/ 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

/ 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

/ 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

/ 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

/ 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

/ 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

10 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

11 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

12 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

13 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

14 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

15 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

16 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

17 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

18 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

19 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

20 / 20W stylu crossovera

Obraz
© Michał Grygier

Dziś świat oszalał na punkcie crossoverów i SUV-ów, ale dokładnie 20 lat temu Scenic otworzył nowy rozdział w motoryzacji, rozpoczynając trend minivanów bazujących na segmencie C (auta kompaktowe), ale oferując znacznie więcej przestrzeni wewnątrz, wyższe nadwozie oraz ponadprzeciętną funkcjonalność. Konkurenci zaczęli wyrastać jak grzyby po deszczu. Minęły dwie dekady i dzisiaj trend się zmienił. Koncepcja się nieco wypaliła. Udział w rynku aut z nadwoziem tego rodzaju pikuje i to właśnie crossovery zbierają śmietankę ze sprzedażowego tortu. To one stały się nowym ulubionym autem rodzinnym, a każdy producent musi dostosować się do nowych wymagań klientów. Także Renault z modelem Scenic. I wydaje się, że Francuzi mają na to swoją sprytną receptę. Jaką? Zaprojektowali oni kompaktowego minivana, który jest nie tylko funkcjonalny, ale też odważny wizualnie i nawiązuje do crossoverów, akcentując to na lewo i prawo swoim wyglądem.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka