Renault Megane RS Trophy

None

Obraz

/ 10Megane z rekordem na Nurburgringu

Obraz
© zdjęcie producenta

Firmie Renault jak dotąd udało się zapisać piękną kartę w historii sportu samochodowego. Obecnie sportowe oblicze Renault kojarzy się nam przede wszystkim z Formułą 1 i Robertem Kubicą. Francuski producent od dziś przyjmuje zamówienia na limitowaną serię najmocniejszego Megane: RS Trophy.

Pod maską Megane R.S. Trophy znajdzie się wzmocniony silnik 2.0 l. Jednostka osiągnęła moc 265 KM i moment obrotowy 360 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 6 s., czyli o 0,1 s. szybciej niż seryjne Megane R.S. Kierowcy wersji Trophy przejechanie kilometra zajmuje 25,4 s., a maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć wynosi 254 km/h.

Możliwości samochodu spektakularnie wykorzystał Laurent Hurgon, kierowca Renault Sport, który w Megane RS Trophy pobił rekord okrążenia toru Nurburgring samochodem z napędem na przednią oś. Czas 8 m i 7,97 s okazał się o 9 sekund lepszy niż poprzedni rekord "ośki" również należący do modelu Megane.

Cena Renault Megane R.S. Trophy rozpoczyna się od 35,5 tys. euro. Niestety, auta z limitowanej serii nie będą oferowane w Polsce. * RENAULT MEGANE RS TROPHY - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * tb/

/ 10Megane z rekordem na Nurburgringu

Obraz
© zdjęcie producenta

Firmie Renault jak dotąd udało się zapisać piękną kartę w historii sportu samochodowego. Obecnie sportowe oblicze Renault kojarzy się nam przede wszystkim z Formułą 1 i Robertem Kubicą. Francuski producent od dziś przyjmuje zamówienia na limitowaną serię najmocniejszego Megane: RS Trophy.

Pod maską Megane R.S. Trophy znajdzie się wzmocniony silnik 2.0 l. Jednostka osiągnęła moc 265 KM i moment obrotowy 360 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 6 s., czyli o 0,1 s. szybciej niż seryjne Megane R.S. Kierowcy wersji Trophy przejechanie kilometra zajmuje 25,4 s., a maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć wynosi 254 km/h.

Możliwości samochodu spektakularnie wykorzystał Laurent Hurgon, kierowca Renault Sport, który w Megane RS Trophy pobił rekord okrążenia toru Nurburgring samochodem z napędem na przednią oś. Czas 8 m i 7,97 s okazał się o 9 sekund lepszy niż poprzedni rekord "ośki" również należący do modelu Megane.

Cena Renault Megane R.S. Trophy rozpoczyna się od 35,5 tys. euro. Niestety, auta z limitowanej serii nie będą oferowane w Polsce. * RENAULT MEGANE RS TROPHY - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ *

/ 10Megane z rekordem na Nurburgringu

Obraz
© zdjęcie producenta

Firmie Renault jak dotąd udało się zapisać piękną kartę w historii sportu samochodowego. Obecnie sportowe oblicze Renault kojarzy się nam przede wszystkim z Formułą 1 i Robertem Kubicą. Francuski producent od dziś przyjmuje zamówienia na limitowaną serię najmocniejszego Megane: RS Trophy.

Pod maską Megane R.S. Trophy znajdzie się wzmocniony silnik 2.0 l. Jednostka osiągnęła moc 265 KM i moment obrotowy 360 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 6 s., czyli o 0,1 s. szybciej niż seryjne Megane R.S. Kierowcy wersji Trophy przejechanie kilometra zajmuje 25,4 s., a maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć wynosi 254 km/h.

Możliwości samochodu spektakularnie wykorzystał Laurent Hurgon, kierowca Renault Sport, który w Megane RS Trophy pobił rekord okrążenia toru Nurburgring samochodem z napędem na przednią oś. Czas 8 m i 7,97 s okazał się o 9 sekund lepszy niż poprzedni rekord "ośki" również należący do modelu Megane.

Cena Renault Megane R.S. Trophy rozpoczyna się od 35,5 tys. euro. Niestety, auta z limitowanej serii nie będą oferowane w Polsce. * RENAULT MEGANE RS TROPHY - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ *

/ 10Megane z rekordem na Nurburgringu

Obraz
© zdjęcie producenta

Firmie Renault jak dotąd udało się zapisać piękną kartę w historii sportu samochodowego. Obecnie sportowe oblicze Renault kojarzy się nam przede wszystkim z Formułą 1 i Robertem Kubicą. Francuski producent od dziś przyjmuje zamówienia na limitowaną serię najmocniejszego Megane: RS Trophy.

Pod maską Megane R.S. Trophy znajdzie się wzmocniony silnik 2.0 l. Jednostka osiągnęła moc 265 KM i moment obrotowy 360 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 6 s., czyli o 0,1 s. szybciej niż seryjne Megane R.S. Kierowcy wersji Trophy przejechanie kilometra zajmuje 25,4 s., a maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć wynosi 254 km/h.

Możliwości samochodu spektakularnie wykorzystał Laurent Hurgon, kierowca Renault Sport, który w Megane RS Trophy pobił rekord okrążenia toru Nurburgring samochodem z napędem na przednią oś. Czas 8 m i 7,97 s okazał się o 9 sekund lepszy niż poprzedni rekord "ośki" również należący do modelu Megane.

Cena Renault Megane R.S. Trophy rozpoczyna się od 35,5 tys. euro. Niestety, auta z limitowanej serii nie będą oferowane w Polsce. * RENAULT MEGANE RS TROPHY - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ *

/ 10Megane z rekordem na Nurburgringu

Obraz
© zdjęcie producenta

Firmie Renault jak dotąd udało się zapisać piękną kartę w historii sportu samochodowego. Obecnie sportowe oblicze Renault kojarzy się nam przede wszystkim z Formułą 1 i Robertem Kubicą. Francuski producent od dziś przyjmuje zamówienia na limitowaną serię najmocniejszego Megane: RS Trophy.

Pod maską Megane R.S. Trophy znajdzie się wzmocniony silnik 2.0 l. Jednostka osiągnęła moc 265 KM i moment obrotowy 360 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 6 s., czyli o 0,1 s. szybciej niż seryjne Megane R.S. Kierowcy wersji Trophy przejechanie kilometra zajmuje 25,4 s., a maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć wynosi 254 km/h.

Możliwości samochodu spektakularnie wykorzystał Laurent Hurgon, kierowca Renault Sport, który w Megane RS Trophy pobił rekord okrążenia toru Nurburgring samochodem z napędem na przednią oś. Czas 8 m i 7,97 s okazał się o 9 sekund lepszy niż poprzedni rekord "ośki" również należący do modelu Megane.

Cena Renault Megane R.S. Trophy rozpoczyna się od 35,5 tys. euro. Niestety, auta z limitowanej serii nie będą oferowane w Polsce. * RENAULT MEGANE RS TROPHY - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ *

/ 10Megane z rekordem na Nurburgringu

Obraz
© zdjęcie producenta

Firmie Renault jak dotąd udało się zapisać piękną kartę w historii sportu samochodowego. Obecnie sportowe oblicze Renault kojarzy się nam przede wszystkim z Formułą 1 i Robertem Kubicą. Francuski producent od dziś przyjmuje zamówienia na limitowaną serię najmocniejszego Megane: RS Trophy.

Pod maską Megane R.S. Trophy znajdzie się wzmocniony silnik 2.0 l. Jednostka osiągnęła moc 265 KM i moment obrotowy 360 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 6 s., czyli o 0,1 s. szybciej niż seryjne Megane R.S. Kierowcy wersji Trophy przejechanie kilometra zajmuje 25,4 s., a maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć wynosi 254 km/h.

Możliwości samochodu spektakularnie wykorzystał Laurent Hurgon, kierowca Renault Sport, który w Megane RS Trophy pobił rekord okrążenia toru Nurburgring samochodem z napędem na przednią oś. Czas 8 m i 7,97 s okazał się o 9 sekund lepszy niż poprzedni rekord "ośki" również należący do modelu Megane.

Cena Renault Megane R.S. Trophy rozpoczyna się od 35,5 tys. euro. Niestety, auta z limitowanej serii nie będą oferowane w Polsce. * RENAULT MEGANE RS TROPHY - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ *

/ 10Megane z rekordem na Nurburgringu

Obraz
© zdjęcie producenta

Firmie Renault jak dotąd udało się zapisać piękną kartę w historii sportu samochodowego. Obecnie sportowe oblicze Renault kojarzy się nam przede wszystkim z Formułą 1 i Robertem Kubicą. Francuski producent od dziś przyjmuje zamówienia na limitowaną serię najmocniejszego Megane: RS Trophy.

Pod maską Megane R.S. Trophy znajdzie się wzmocniony silnik 2.0 l. Jednostka osiągnęła moc 265 KM i moment obrotowy 360 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 6 s., czyli o 0,1 s. szybciej niż seryjne Megane R.S. Kierowcy wersji Trophy przejechanie kilometra zajmuje 25,4 s., a maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć wynosi 254 km/h.

Możliwości samochodu spektakularnie wykorzystał Laurent Hurgon, kierowca Renault Sport, który w Megane RS Trophy pobił rekord okrążenia toru Nurburgring samochodem z napędem na przednią oś. Czas 8 m i 7,97 s okazał się o 9 sekund lepszy niż poprzedni rekord "ośki" również należący do modelu Megane.

Cena Renault Megane R.S. Trophy rozpoczyna się od 35,5 tys. euro. Niestety, auta z limitowanej serii nie będą oferowane w Polsce. * RENAULT MEGANE RS TROPHY - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ *

/ 10Megane z rekordem na Nurburgringu

Obraz
© zdjęcie producenta

Firmie Renault jak dotąd udało się zapisać piękną kartę w historii sportu samochodowego. Obecnie sportowe oblicze Renault kojarzy się nam przede wszystkim z Formułą 1 i Robertem Kubicą. Francuski producent od dziś przyjmuje zamówienia na limitowaną serię najmocniejszego Megane: RS Trophy.

Pod maską Megane R.S. Trophy znajdzie się wzmocniony silnik 2.0 l. Jednostka osiągnęła moc 265 KM i moment obrotowy 360 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 6 s., czyli o 0,1 s. szybciej niż seryjne Megane R.S. Kierowcy wersji Trophy przejechanie kilometra zajmuje 25,4 s., a maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć wynosi 254 km/h.

Możliwości samochodu spektakularnie wykorzystał Laurent Hurgon, kierowca Renault Sport, który w Megane RS Trophy pobił rekord okrążenia toru Nurburgring samochodem z napędem na przednią oś. Czas 8 m i 7,97 s okazał się o 9 sekund lepszy niż poprzedni rekord "ośki" również należący do modelu Megane.

Cena Renault Megane R.S. Trophy rozpoczyna się od 35,5 tys. euro. Niestety, auta z limitowanej serii nie będą oferowane w Polsce. * RENAULT MEGANE RS TROPHY - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ *

/ 10Megane z rekordem na Nurburgringu

Obraz
© zdjęcie producenta

Firmie Renault jak dotąd udało się zapisać piękną kartę w historii sportu samochodowego. Obecnie sportowe oblicze Renault kojarzy się nam przede wszystkim z Formułą 1 i Robertem Kubicą. Francuski producent od dziś przyjmuje zamówienia na limitowaną serię najmocniejszego Megane: RS Trophy.

Pod maską Megane R.S. Trophy znajdzie się wzmocniony silnik 2.0 l. Jednostka osiągnęła moc 265 KM i moment obrotowy 360 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 6 s., czyli o 0,1 s. szybciej niż seryjne Megane R.S. Kierowcy wersji Trophy przejechanie kilometra zajmuje 25,4 s., a maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć wynosi 254 km/h.

Możliwości samochodu spektakularnie wykorzystał Laurent Hurgon, kierowca Renault Sport, który w Megane RS Trophy pobił rekord okrążenia toru Nurburgring samochodem z napędem na przednią oś. Czas 8 m i 7,97 s okazał się o 9 sekund lepszy niż poprzedni rekord "ośki" również należący do modelu Megane.

Cena Renault Megane R.S. Trophy rozpoczyna się od 35,5 tys. euro. Niestety, auta z limitowanej serii nie będą oferowane w Polsce. * RENAULT MEGANE RS TROPHY - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ *

10 / 10Megane z rekordem na Nurburgringu

Obraz
© zdjęcie producenta

Firmie Renault jak dotąd udało się zapisać piękną kartę w historii sportu samochodowego. Obecnie sportowe oblicze Renault kojarzy się nam przede wszystkim z Formułą 1 i Robertem Kubicą. Francuski producent od dziś przyjmuje zamówienia na limitowaną serię najmocniejszego Megane: RS Trophy.

Pod maską Megane R.S. Trophy znajdzie się wzmocniony silnik 2.0 l. Jednostka osiągnęła moc 265 KM i moment obrotowy 360 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w równe 6 s., czyli o 0,1 s. szybciej niż seryjne Megane R.S. Kierowcy wersji Trophy przejechanie kilometra zajmuje 25,4 s., a maksymalna prędkość, jaką może on osiągnąć wynosi 254 km/h.

Możliwości samochodu spektakularnie wykorzystał Laurent Hurgon, kierowca Renault Sport, który w Megane RS Trophy pobił rekord okrążenia toru Nurburgring samochodem z napędem na przednią oś. Czas 8 m i 7,97 s okazał się o 9 sekund lepszy niż poprzedni rekord "ośki" również należący do modelu Megane.

Cena Renault Megane R.S. Trophy rozpoczyna się od 35,5 tys. euro. Niestety, auta z limitowanej serii nie będą oferowane w Polsce. * RENAULT MEGANE RS TROPHY - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * tb/

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025