Renault Laguna Coupe

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

/ 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

/ 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

/ 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

/ 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

/ 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

/ 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

/ 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

/ 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

10 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

11 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

12 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

13 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

14 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

15 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

16 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

17 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

18 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

19 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

20 / 20Urzeka wyglądem

Obraz
© WP.PL

Ma 464 centymetry długości i jedynie 140 wysokości. Swoją sylwetką wyraźnie nawiązuje do Aston Martina, choć przez złośliwych nazywana jest jego odpowiednikiem dla ubogich. Mimo już 6-letniego stażu na rynku, wciąż może się podobać i przyciąga zazdrosne spojrzenia na ulicy. W odmianie poliftingowej została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie i nieznacznie zmodernizowany przód.

W aktualnej ofercie występuje tylko wariant wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Słabsza odmiana generuje 150 koni mechanicznych, zaś najmocniejsza i jednocześnie najdroższa ma ich 178. Cechuje się wysoką kulturą pracy i bardzo niskim zapotrzebowaniem na olej napędowy. Wyniki na poziomie 7-8 litrów na 100 km w mieście są bardzo łatwe do uzyskania. W trasie Renault potrafi zużyć 6 i mniej l/100 km. Dopiero szybka jazda po autostradzie zaowocuje spalaniem zbliżonym do tego w korkach.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3