Renault KWID Concept

Podczas Salonu Samochodowego w Delhi Renault zaprezentowało model KWID Concept. Pojazd ma być znakiem zaangażowania koncernu na nowych rynkach, w tym indyjskim

Obraz
Źródło zdjęć: © Zdjęcie producenta/Renault

/ 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

/ 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

/ 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

/ 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

/ 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

/ 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

/ 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

/ 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

/ 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

10 / 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

11 / 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

12 / 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

13 / 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

14 / 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

15 / 15Z myślą o rynkach wschodzących

Obraz
© Zdjęcie producenta/Renault

KWID Concept został zaprojektowany przy technologicznym wsparciu Renault Design India. Sylwetka samochodu charakteryzuje się terenowymi proporcjami i wymiarami oraz skróconym zwisom przednim i tylnym. Duże, wystające z błotników koła mają przywodzić na myśl skojarzenie z buggy. Konstruktorzy zastosowali listwy ochronne i kanciaste błotniki. Wnętrze napędzanego na jedną oś konceptu było inspirowane ptasim gniazdem - zawieszone nad białą podstawą siedzenia stwarzają wrażenie lekkości, a ich dwubarwne pokrycia wywołują efekt rozświetlania wnętrza. Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację, której panel sterowania znajduje się w oparciu fotela kierowcy. Desce rozdzielczej nadano kształt wbudowanego tabletu. Dodatkowo auto oferuje nietypowe rozmieszczenie siedzeń, z trzema miejscami z przodu i lekko wysuniętym, umieszczonym centralnie fotelem kierowcy. Taki układ spełnia międzynarodowe wymagania i zapewnia równoczesne dostosowanie do rynków z ruchem lewo- i prawostronnym.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka