Renault Koleos

None

Obraz

/ 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

/ 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

/ 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

/ 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

/ 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

/ 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

/ 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

/ 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

/ 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

10 / 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

11 / 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

12 / 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

13 / 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

14 / 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

15 / 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

16 / 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

17 / 17Renault Koleos

Obraz

Płyta podłogowa Koleosa i montowane do niej elementy w 60% odpowiadają znanym z nowego Nissana X-Traila. Japoński samochód wyróżnia się jednymi z lepszych walorów terenowych w klasie. Koleos z kątami natarcia, zjazdu i rampowym wynoszącymi odpowiednio 27, 31 i 21° jest mniej bezkompromisowy, ale wciąż góruje nad Outlanderem, Oplem Antarą, BMW X3 i Audi Q7. Nie powinno więc dziwić, że poza utwardzonymi szlakami „Francuz” spisuje się zaskakująco dobrze. Prześwit wynosi 206 mm (188 mm w dieslach). W efekcie elementy podwozia nie przycierają o podłoże nawet na dużych nierównościach...

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła