WAŻNE
TERAZ

Urban jak czarodziej. Litwa zdobyta!

Renault Grand Scenic 1,2 TCe

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

10 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

11 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

12 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

13 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

14 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

15 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

16 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

17 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

18 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

19 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025