Renault Grand Scenic 1,2 TCe

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

/ 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

10 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

11 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

12 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

13 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

14 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

15 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

16 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

17 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

18 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

19 / 19W dużym ciele mały duch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Minivany to segment, który z każdym rokiem notuje niewielkie spadki sprzedaży. Nie zrażając się tym faktem, producenci od czasu do czasu modyfikują swoje auta, aby lepiej dopasować się do potrzeb rodziny. Grand Scenic ma już 5-letni staż rynkowy, ale wciąż uchodzi za atrakcyjną ofertę. Od niedawna z nowym silnikiem o pojemności 1,2 litra i mocy aż 130 koni mechanicznych. Czy takie połączenie ma sens?

Scenic to obecnie najstarszy przedstawiciel wśród kompaktowych minivanów. W tym roku Ford wprowadził S-Maxa, Volkswagen Tourana, a trzy lata temu na rynku zadebiutował Citroen Picasso. Mimo 5 lat na karku, linia nadwozia Renault wciąż przyciąga uwagę. Dość bogata lista opcji pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb. W nadkolach nieźle się prezentują 17-calowe aluminiowe felgi (maksymalnie 18 cali), front zdobią biksenonowe reflektory skrętne, a dach srebrne relingi. Do tego dołożono przyciemnione szyby boczne i elektrycznie unoszoną klapę bagażnika. Nadwozie wersji Grand mierzy 457 centymetrów długości, co w tej chwili należy uznać jako przeciętny wynik na tle rywali.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka