WAŻNE
TERAZ

Tajne posiedzenie Sejmu. Tusk zwrócił się do Czarzastego

Renault Clio RS 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

/ 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

/ 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

/ 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

/ 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

/ 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

/ 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

/ 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

/ 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

10 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

11 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

12 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

13 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

14 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

15 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

16 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

17 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

18 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

19 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

20 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

21 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

22 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

23 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

24 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

25 / 25Renault Clio RS

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rynek miejskich agresorów w Polsce jest bardzo mały. Mimo tego, wielu producentów zdecydowało się wprowadzić mocnego przedstawiciela segmentu B do oferty. Wśród najmocniejszych propozycji należy wyróżnić Citroena DS3 Racing o mocy 200 KM i Volkswagena Polo GTI wspomaganego podwójnym doładowaniem generującym aż 180 koni mechanicznych. Do niedawna, jedynym zawodnikiem z wolnossącym silnikiem było Clio RS.

Downsizing wymusza często zrywanie z tradycją. W czwartym wcieleniu francuskiego mieszczucha debiutuje jednostka znana z Juke`a Nismo. Turbodoładowane 1.6 rozwija 200 koni, a dla żądnych jeszcze lepszego prowadzenia, do oferty wkrótce dołączy pakiet Cup. Design miejskiego generatora mocnych wrażeń może się podobać. Auto odcina się od "cywilnych" wersji agresywnymi przetłoczeniami i akcentami podkreślającymi potencjał drzemiący w układzie jezdnym i pod maską.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka