Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

/ 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

/ 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

/ 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

/ 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

/ 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

/ 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

/ 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

/ 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

10 / 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

11 / 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

12 / 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

13 / 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

14 / 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

15 / 15Renault Clio Grandtour 1,5 dCi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.

Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3