Renault Clio Grandtour 1,5 dCi
None
W ofercie polskich importerów są aktualnie trzy modele kombi oparte na samochodach z segmentu B. 75 proc. udziału w rynku ma Skoda Fabia, poprzedniej generacji Clio zdobyło 22 proc., natomiast pozostały kawałek tortu przypadł Peugeotowi i Seatowi. Renault chcąc podbić serca ojców rodzin i przedstawicieli handlowych, wprowadza właśnie do katalogów najnowszą generację Grandtoura. W polskich salonach pojawi się pod koniec marca. Magnesem dla potencjalnych nabywców ma być przestronne i funkcjonalne wnętrze, oszczędne silniki i atrakcyjnie narysowane nadwozie.
Już za kilka tygodni najnowsze wcielenie miejskiego kombi zadomowi się w polskich salonach sprzedaży. Patrząc na wyniki hatchbacka wprowadzonego na rynek w październiku (ponad 1100 sztuk w Polsce), importer może być spokojny o przyszłość Grandtoura. Auto z pewnością trafi w gust osób zarządzających flotami, a także spodoba się małżeństwom z małymi dziećmi.