Renault Clio

Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

10 / 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

11 / 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

12 / 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

13 / 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

14 / 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka