Renault Clio

Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

/ 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

10 / 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

11 / 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

12 / 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

13 / 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

14 / 14Odsłona czwarta

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy projektant, nowy kierunek stylistyczny i nowe Clio. Francuski mieszczuch dostępny będzie tylko w wersji pięciodrzwiowej, a mimo to wygląda bardziej dynamicznie od poprzednika. Mocne przetłoczenia i bardziej odważna stylistyka nie mają w sobie nic z przesady i mogą spodobać się dużej grupie klientów.

Podobnie jak konkurencyjny Peugeot 208 - nowe Clio przeszło kuracje odchudzającą i jest o 100 kg lżejsze od dotychczas oferowanego modelu. Będzie też oszczędnie, gdyż najmniejszy 3-cylindrowy silnik ma zaledwie 0,9 l pojemności, a generując 90 KM zużywa 4,3 l/100 km. Jeszcze bardziej oszczędny ma być diesel 1,5 l, który dostarczając taką samą moc ma zadowolić się zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 km.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę