Renault Alpine A110-50

Niespotykana stylistyka i charakter samochodu wyścigowego. W ten sposób Renault przywraca do życia słynna markę Alpine

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

/ 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

/ 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

/ 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

/ 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

/ 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

/ 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

/ 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

/ 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

10 / 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

11 / 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

12 / 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

13 / 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

14 / 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

15 / 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

16 / 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

17 / 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

18 / 18Powrót legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Alpine to marka, która na bazie podzespołów Renault budowała lekkie sportowe samochody. Po latach francuski producent prezentuje koncepcyjny model nawiązujący do Alpine A110. Nowa odsłona sportowego samochodu od Renault nie zatraciła jednej z najważniejszych cech poprzednika - niesamowitej stylistyki. Nadwozie wykonane z włókna węglowego nie pozwoli nikomu przejść obojętnie obok tego samochodu.

Model A110-50 nie jest tylko dziełem stylistów, to prawdziwy sportowiec. Centralnie umieszczony silnik V6 o pojemności 3,5 l dostarcza 400 KM i współpracuje z wyścigową sekwencyjną skrzynią biegów. Właściwości jezdne zapewnia regulowane zawieszenie, a o charakterze samochodu świadczy klatka bezpieczeństwa i brak elektronicznej niani w postaci ABS-u oraz kontroli trakcji.

Samochód w takiej formie nie trafi na drogi, ale można mieć nadzieję, że niedługo marka Alpine powróci na dobre.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3