Renault Alaskan

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Francuska odpowiedź na VW Amaroka?

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault przedstawiło Alaskana - pickupa o ładowności jednej tony. Samochód ma szansę "namieszać" w rynku, w którym głównymi graczami są Volkswagen Amarok oraz Toyota Hilux.

Nazwa nawiązuje do geograficznej Alaski, jednego ze stanów USA. Sylwetka auta koresponduje z obecnym językiem stylistycznym Renault. Z przodu umieszczono szeroki wlot powietrza z elementami chromowanymi, listwę łączącą reflektory i tworzącą przejście między grillem a zderzakiem, muskularną pokrywę silnika oraz logo marki na czarnym, błyszczącym tle. Konstruktorzy zastosowali światła w technologii full LED.

Podstawą samochodu jest wzmocniona rama podwozia, która pozwoliła uzyskać przeszło jednotonową ładowność. Prześwit Alaskana wynosi 230 mm, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony. Skrzynię ładunkową wyposażono w system zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty i cztery uchwyty do mocowania ładunku. W podwójnej kabinie znalazły się z kolei regulowane i ogrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja z dwustrefowym sterowaniem temperaturą i regulacją siły nawiewu z tyłu oraz szereg schowków.

/ 10Francuska odpowiedź na VW Amaroka?

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault przedstawiło Alaskana - pickupa o ładowności jednej tony. Samochód ma szansę "namieszać" w rynku, w którym głównymi graczami są Volkswagen Amarok oraz Toyota Hilux.

Nazwa nawiązuje do geograficznej Alaski, jednego ze stanów USA. Sylwetka auta koresponduje z obecnym językiem stylistycznym Renault. Z przodu umieszczono szeroki wlot powietrza z elementami chromowanymi, listwę łączącą reflektory i tworzącą przejście między grillem a zderzakiem, muskularną pokrywę silnika oraz logo marki na czarnym, błyszczącym tle. Konstruktorzy zastosowali światła w technologii full LED.

Podstawą samochodu jest wzmocniona rama podwozia, która pozwoliła uzyskać przeszło jednotonową ładowność. Prześwit Alaskana wynosi 230 mm, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony. Skrzynię ładunkową wyposażono w system zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty i cztery uchwyty do mocowania ładunku. W podwójnej kabinie znalazły się z kolei regulowane i ogrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja z dwustrefowym sterowaniem temperaturą i regulacją siły nawiewu z tyłu oraz szereg schowków.

/ 10Francuska odpowiedź na VW Amaroka?

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault przedstawiło Alaskana - pickupa o ładowności jednej tony. Samochód ma szansę "namieszać" w rynku, w którym głównymi graczami są Volkswagen Amarok oraz Toyota Hilux.

Nazwa nawiązuje do geograficznej Alaski, jednego ze stanów USA. Sylwetka auta koresponduje z obecnym językiem stylistycznym Renault. Z przodu umieszczono szeroki wlot powietrza z elementami chromowanymi, listwę łączącą reflektory i tworzącą przejście między grillem a zderzakiem, muskularną pokrywę silnika oraz logo marki na czarnym, błyszczącym tle. Konstruktorzy zastosowali światła w technologii full LED.

Podstawą samochodu jest wzmocniona rama podwozia, która pozwoliła uzyskać przeszło jednotonową ładowność. Prześwit Alaskana wynosi 230 mm, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony. Skrzynię ładunkową wyposażono w system zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty i cztery uchwyty do mocowania ładunku. W podwójnej kabinie znalazły się z kolei regulowane i ogrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja z dwustrefowym sterowaniem temperaturą i regulacją siły nawiewu z tyłu oraz szereg schowków.

/ 10Francuska odpowiedź na VW Amaroka?

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault przedstawiło Alaskana - pickupa o ładowności jednej tony. Samochód ma szansę "namieszać" w rynku, w którym głównymi graczami są Volkswagen Amarok oraz Toyota Hilux.

Nazwa nawiązuje do geograficznej Alaski, jednego ze stanów USA. Sylwetka auta koresponduje z obecnym językiem stylistycznym Renault. Z przodu umieszczono szeroki wlot powietrza z elementami chromowanymi, listwę łączącą reflektory i tworzącą przejście między grillem a zderzakiem, muskularną pokrywę silnika oraz logo marki na czarnym, błyszczącym tle. Konstruktorzy zastosowali światła w technologii full LED.

Podstawą samochodu jest wzmocniona rama podwozia, która pozwoliła uzyskać przeszło jednotonową ładowność. Prześwit Alaskana wynosi 230 mm, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony. Skrzynię ładunkową wyposażono w system zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty i cztery uchwyty do mocowania ładunku. W podwójnej kabinie znalazły się z kolei regulowane i ogrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja z dwustrefowym sterowaniem temperaturą i regulacją siły nawiewu z tyłu oraz szereg schowków.

/ 10Francuska odpowiedź na VW Amaroka?

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault przedstawiło Alaskana - pickupa o ładowności jednej tony. Samochód ma szansę "namieszać" w rynku, w którym głównymi graczami są Volkswagen Amarok oraz Toyota Hilux.

Nazwa nawiązuje do geograficznej Alaski, jednego ze stanów USA. Sylwetka auta koresponduje z obecnym językiem stylistycznym Renault. Z przodu umieszczono szeroki wlot powietrza z elementami chromowanymi, listwę łączącą reflektory i tworzącą przejście między grillem a zderzakiem, muskularną pokrywę silnika oraz logo marki na czarnym, błyszczącym tle. Konstruktorzy zastosowali światła w technologii full LED.

Podstawą samochodu jest wzmocniona rama podwozia, która pozwoliła uzyskać przeszło jednotonową ładowność. Prześwit Alaskana wynosi 230 mm, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony. Skrzynię ładunkową wyposażono w system zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty i cztery uchwyty do mocowania ładunku. W podwójnej kabinie znalazły się z kolei regulowane i ogrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja z dwustrefowym sterowaniem temperaturą i regulacją siły nawiewu z tyłu oraz szereg schowków.

/ 10Francuska odpowiedź na VW Amaroka?

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault przedstawiło Alaskana - pickupa o ładowności jednej tony. Samochód ma szansę "namieszać" w rynku, w którym głównymi graczami są Volkswagen Amarok oraz Toyota Hilux.

Nazwa nawiązuje do geograficznej Alaski, jednego ze stanów USA. Sylwetka auta koresponduje z obecnym językiem stylistycznym Renault. Z przodu umieszczono szeroki wlot powietrza z elementami chromowanymi, listwę łączącą reflektory i tworzącą przejście między grillem a zderzakiem, muskularną pokrywę silnika oraz logo marki na czarnym, błyszczącym tle. Konstruktorzy zastosowali światła w technologii full LED.

Podstawą samochodu jest wzmocniona rama podwozia, która pozwoliła uzyskać przeszło jednotonową ładowność. Prześwit Alaskana wynosi 230 mm, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony. Skrzynię ładunkową wyposażono w system zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty i cztery uchwyty do mocowania ładunku. W podwójnej kabinie znalazły się z kolei regulowane i ogrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja z dwustrefowym sterowaniem temperaturą i regulacją siły nawiewu z tyłu oraz szereg schowków.

/ 10Francuska odpowiedź na VW Amaroka?

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault przedstawiło Alaskana - pickupa o ładowności jednej tony. Samochód ma szansę "namieszać" w rynku, w którym głównymi graczami są Volkswagen Amarok oraz Toyota Hilux.

Nazwa nawiązuje do geograficznej Alaski, jednego ze stanów USA. Sylwetka auta koresponduje z obecnym językiem stylistycznym Renault. Z przodu umieszczono szeroki wlot powietrza z elementami chromowanymi, listwę łączącą reflektory i tworzącą przejście między grillem a zderzakiem, muskularną pokrywę silnika oraz logo marki na czarnym, błyszczącym tle. Konstruktorzy zastosowali światła w technologii full LED.

Podstawą samochodu jest wzmocniona rama podwozia, która pozwoliła uzyskać przeszło jednotonową ładowność. Prześwit Alaskana wynosi 230 mm, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony. Skrzynię ładunkową wyposażono w system zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty i cztery uchwyty do mocowania ładunku. W podwójnej kabinie znalazły się z kolei regulowane i ogrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja z dwustrefowym sterowaniem temperaturą i regulacją siły nawiewu z tyłu oraz szereg schowków.

/ 10Francuska odpowiedź na VW Amaroka?

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault przedstawiło Alaskana - pickupa o ładowności jednej tony. Samochód ma szansę "namieszać" w rynku, w którym głównymi graczami są Volkswagen Amarok oraz Toyota Hilux.

Nazwa nawiązuje do geograficznej Alaski, jednego ze stanów USA. Sylwetka auta koresponduje z obecnym językiem stylistycznym Renault. Z przodu umieszczono szeroki wlot powietrza z elementami chromowanymi, listwę łączącą reflektory i tworzącą przejście między grillem a zderzakiem, muskularną pokrywę silnika oraz logo marki na czarnym, błyszczącym tle. Konstruktorzy zastosowali światła w technologii full LED.

Podstawą samochodu jest wzmocniona rama podwozia, która pozwoliła uzyskać przeszło jednotonową ładowność. Prześwit Alaskana wynosi 230 mm, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony. Skrzynię ładunkową wyposażono w system zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty i cztery uchwyty do mocowania ładunku. W podwójnej kabinie znalazły się z kolei regulowane i ogrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja z dwustrefowym sterowaniem temperaturą i regulacją siły nawiewu z tyłu oraz szereg schowków.

/ 10Francuska odpowiedź na VW Amaroka?

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault przedstawiło Alaskana - pickupa o ładowności jednej tony. Samochód ma szansę "namieszać" w rynku, w którym głównymi graczami są Volkswagen Amarok oraz Toyota Hilux.

Nazwa nawiązuje do geograficznej Alaski, jednego ze stanów USA. Sylwetka auta koresponduje z obecnym językiem stylistycznym Renault. Z przodu umieszczono szeroki wlot powietrza z elementami chromowanymi, listwę łączącą reflektory i tworzącą przejście między grillem a zderzakiem, muskularną pokrywę silnika oraz logo marki na czarnym, błyszczącym tle. Konstruktorzy zastosowali światła w technologii full LED.

Podstawą samochodu jest wzmocniona rama podwozia, która pozwoliła uzyskać przeszło jednotonową ładowność. Prześwit Alaskana wynosi 230 mm, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony. Skrzynię ładunkową wyposażono w system zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty i cztery uchwyty do mocowania ładunku. W podwójnej kabinie znalazły się z kolei regulowane i ogrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja z dwustrefowym sterowaniem temperaturą i regulacją siły nawiewu z tyłu oraz szereg schowków.

10 / 10Francuska odpowiedź na VW Amaroka?

Obraz
© zdjęcie producenta

Renault przedstawiło Alaskana - pickupa o ładowności jednej tony. Samochód ma szansę "namieszać" w rynku, w którym głównymi graczami są Volkswagen Amarok oraz Toyota Hilux.

Nazwa nawiązuje do geograficznej Alaski, jednego ze stanów USA. Sylwetka auta koresponduje z obecnym językiem stylistycznym Renault. Z przodu umieszczono szeroki wlot powietrza z elementami chromowanymi, listwę łączącą reflektory i tworzącą przejście między grillem a zderzakiem, muskularną pokrywę silnika oraz logo marki na czarnym, błyszczącym tle. Konstruktorzy zastosowali światła w technologii full LED.

Podstawą samochodu jest wzmocniona rama podwozia, która pozwoliła uzyskać przeszło jednotonową ładowność. Prześwit Alaskana wynosi 230 mm, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy to 3,5 tony. Skrzynię ładunkową wyposażono w system zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty i cztery uchwyty do mocowania ładunku. W podwójnej kabinie znalazły się z kolei regulowane i ogrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja z dwustrefowym sterowaniem temperaturą i regulacją siły nawiewu z tyłu oraz szereg schowków.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie