RCZ

None

Obraz

/ 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

/ 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

/ 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

/ 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

/ 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

/ 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

/ 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

/ 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

/ 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

10 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

11 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

12 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

13 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

14 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

15 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

16 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

17 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

18 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

19 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

20 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

21 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

22 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

23 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

24 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

25 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

26 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

27 / 27Francuski piękniś

Obraz
© zdjęcie producenta

Już wkrótce na rynku pojawi się najładniejszy, a z pewnością najdroższy Peugeot ostatniej dekady. Jeszcze przed oficjalnym wypuszczeniem auta na drogi, francuski producent pokazał nowe zdjęcia modelu RCZ.

Pokazany pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w 2009 r., samochód jest jednym z niewielu modli, który w drodze od konceptu do seryjnego auta wcale się nie zmienił.

Francuskie coupe z krwi i kości ma układ siedzeń 2+2, czyli dwa pełnowymiarowe fotele z przodu i dwa dodatkowe miejsca z tyłu. Pod jego maską znajdą się silniki benzynowe i diesla. Benzyna, to motor powstały przy współpracy z BMW. Jest to jednostka 1.6 THP o mocy 156 KM lub 200 KM. Auto będzie można również kupić z dwulitrowym dieslem o mocy 163 KM.

Francuzi twierdzą, że samochód będzie bezpośrednim konkurentem Audi TT. Patrząc na nudnego i powściągliwego stylistycznie niemieckiego adwersarza, RCZ ma poważną szansę zawładnąć sercami europejczyków. Oby tylko jeździł, jak wygląda.

Jakub Wielicki

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3