Range Rover Vogue
None
Range Rover Vogue
Pneumatyczne zawieszenie ma trójstopniową regulację. Można je podnieść – zwiększając prześwit z 25 do 27,5 centymetra - albo opuścić, ułatwiając wsiadanie i wysiadanie. Automatyczne poziomowanie gwarantuje stałą odległość podwozia od nawierzchni, niezależnie od obciążenia.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
W terenie radzi sobie całkiem nieźle. Pomaga mu w tym automatyczny system Terrain Response z pięcioma trybami pracy – m.in.: do pokonywania głębokich kolein i błota, trawy i śniegu, piasku oraz poruszania się w skalistym terenie. Po wybraniu odpowiedniego programu - parametry pracy silnika, skrzyni biegów, zawieszenia i nastawy układu kontroli trakcji zostają zoptymalizowane dla wybranej nawierzchni. Jazdę w trudnych warunkach ułatwia też elektroniczny, centralny mechanizm różnicowy e-diff.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Range Rover w standardzie ma czołowe i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera oraz kurtyny powietrzne dla pasażerów z tyłu i poduszkę, chroniącą kolana kierowcy. Do tego jeszcze aktywne zagłówki, które automatycznie przesuwają się do przodu - chroniąc szyjny odcinek kręgosłupa.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Na początku był prototyp VELAR, czyli Land Rover z silnikiem V8 (V-Eight Land Rover). W 1970 roku ruszyła produkcja najbardziej luksusowego produktu brytyjskiej marki, skierowanego do najbogatszych – Range Rovera. To nie zmieniło się do dziś. Nadal ma kanciaste nadwozie, jest wielki i waży ponad 3 tony, a pod jego maską pracuje widlasta ósemka.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Charakterystyczna dla tego modelu, dzielona pokrywa bagażnika zapewnia wygodny dostęp do tylnej części samochodu i ułatwia załadunek. Zmieścimy w nim naprawdę sporo – do dyspozycji są 994 litry przestrzeni bagażowej. Po złożeniu tylnych siedzeń – pojemność bagażnika wzrasta do 2099 litrów.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Dodatkowe światła doświetlają wewnętrzną stronę zakrętów, pokonywanych przy niskiej prędkości z włączonym kierunkowskazem. W ten sposób oświetlana jest przestrzeń w którą za chwilę wjedzie samochód.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Wyposażenie – przebogate. Jest system chłodzenia przednich foteli i pokrętło systemu Terrain Response, optymalizującego nastawy skrzyni biegów, przepustnicy, pneumatycznego zawieszenia i układu kontroli trakcji - aby samochód dobrze sobie radził podczas jazdy w grząskim piachu, na śniegu lub wspinaczki po głazach.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Na początku był prototyp VELAR, czyli Land Rover z silnikiem V8 (V-Eight Land Rover). W 1970 roku ruszyła produkcja najbardziej luksusowego produktu brytyjskiej marki, skierowanego do najbogatszych – Range Rovera. To nie zmieniło się do dziś. Nadal ma kanciaste nadwozie, jest wielki i waży ponad 3 tony, a pod jego maską pracuje widlasta ósemka.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Charakterystyczna dla tego modelu, dzielona pokrywa bagażnika zapewnia wygodny dostęp do tylnej części samochodu i ułatwia załadunek. Zmieścimy w nim naprawdę sporo – do dyspozycji są 994 litry przestrzeni bagażowej. Po złożeniu tylnych siedzeń – pojemność bagażnika wzrasta do 2099 litrów.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Na początku był prototyp VELAR, czyli Land Rover z silnikiem V8 (V-Eight Land Rover). W 1970 roku ruszyła produkcja najbardziej luksusowego produktu brytyjskiej marki, skierowanego do najbogatszych – Range Rovera. To nie zmieniło się do dziś. Nadal ma kanciaste nadwozie, jest wielki i waży ponad 3 tony, a pod jego maską pracuje widlasta ósemka.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Pod maską wysokoprężny silnik V8 o mocy 271 KM i maksymalnym momencie 640 Nm, uzyskiwanym już przy 2000 obr./min. Jednostkę z podwójną turbosprężarką, sprzężono z 6-biegową, automatyczną skrzynią z trybem manualnym CommandShift. W 9.2 sekundy rozpędza ważącego 3200 kg Range Rovera do setki. Prędkość maksymalna to 200 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
W terenie radzi sobie całkiem nieźle. Pomaga mu w tym automatyczny system Terrain Response z pięcioma trybami pracy – m.in.: do pokonywania głębokich kolein i błota, trawy i śniegu, piasku oraz poruszania się w skalistym terenie. Po wybraniu odpowiedniego programu - parametry pracy silnika, skrzyni biegów, zawieszenia i nastawy układu kontroli trakcji zostają zoptymalizowane dla wybranej nawierzchni. Jazdę w trudnych warunkach ułatwia też elektroniczny, centralny mechanizm różnicowy e-diff.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Przysadzistej sylwetki Range Rovera nie da się pomylić z żadnym innym autem. Siedzi się w nim wysoko, a dolną krawędź linii szyb poprowadzono na tyle nisko, że kierowca ma znakomitą widoczność na wprost i na boki. Do tyłu ograniczają ją przyciemniane szyby, ale na pociechę mamy ułatwiającą manewry kamerę.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Przysadzistej sylwetki Range Rovera nie da się pomylić z żadnym innym autem. Siedzi się w nim wysoko, a dolną krawędź linii szyb poprowadzono na tyle nisko, że kierowca ma znakomitą widoczność na wprost i na boki. Do tyłu ograniczają ją przyciemniane szyby, ale na pociechę mamy ułatwiającą manewry kamerę.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Range Rover w standardzie ma czołowe i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera oraz kurtyny powietrzne dla pasażerów z tyłu i poduszkę, chroniącą kolana kierowcy. Do tego jeszcze aktywne zagłówki, które automatycznie przesuwają się do przodu - chroniąc szyjny odcinek kręgosłupa.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Range Rovera stworzono przede wszystkim po to, by zaspokajał zachcianki bogatych. Wersja Autobiography daje właścicielowi możliwość personalizacji samochodu.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Z pomocą pokrętła sterujemy system Terrain Response z pięcioma trybami pracy: do jazdy po asfalcie, pokonywania głębokich kolein i błota, trawy i śniegu, piasku oraz poruszania się w skalistym terenie. Po wybraniu odpowiedniego programu - parametry pracy silnika, skrzyni biegów, zawieszenia i nastawy układu kontroli trakcji zostają zoptymalizowane dla wybranej nawierzchni.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Przysadzistej sylwetki Range Rovera nie da się pomylić z żadnym innym autem. Siedzi się w nim wysoko, a dolną krawędź linii szyb poprowadzono na tyle nisko, że kierowca ma znakomitą widoczność na wprost i na boki. Do tyłu ograniczają ją przyciemniane szyby, ale na pociechę mamy ułatwiającą manewry kamerę.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Z Range Roverem jest trochę, jak z wielbłądami, które - choć przystosowane do życia w trudnych warunkach pustyni – mieszkają w zoo. Prawda jest taka, że mało który nabywca Range’a zdecyduje się i będzie mieć okazję, by wykorzystać te wszystkie elektroniczne zabawki w trudnym terenie. Trzeba pamiętać, że choć blisko mu do prawdziwej terenówki – jednak to SUV i ma typowe dla tej klasy samochodów ograniczenia.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Z Range Roverem jest trochę, jak z wielbłądami, które - choć przystosowane do życia w trudnych warunkach pustyni – mieszkają w zoo. Prawda jest taka, że mało który nabywca Range’a zdecyduje się i będzie mieć okazję, by wykorzystać te wszystkie elektroniczne zabawki w trudnym terenie. Trzeba pamiętać, że choć blisko mu do prawdziwej terenówki – jednak to SUV i ma typowe dla tej klasy samochodów ograniczenia.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
W terenie radzi sobie całkiem nieźle. Pomaga mu w tym automatyczny system Terrain Response z pięcioma trybami pracy – m.in.: do pokonywania głębokich kolein i błota, trawy i śniegu, piasku oraz poruszania się w skalistym terenie. Po wybraniu odpowiedniego programu - parametry pracy silnika, skrzyni biegów, zawieszenia i nastawy układu kontroli trakcji zostają zoptymalizowane dla wybranej nawierzchni. Jazdę w trudnych warunkach ułatwia też elektroniczny, centralny mechanizm różnicowy e-diff.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Miłośnicy elektronicznych gadżetów poczują się tu, jak w raju. Centralny ekran dotykowy służy do sterowania nawigacją satelitarną, telefonem z Bluetooth i systemem informacji o pracy podwozia. Przekazuje również obraz z dwóch kamer, płyt DVD lub wbudowanego tunera TV.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Wyposażenie – przebogate. Jest system chłodzenia przednich foteli i pokrętło systemu Terrain Response, optymalizującego nastawy skrzyni biegów, przepustnicy, pneumatycznego zawieszenia i układu kontroli trakcji - aby samochód dobrze sobie radził podczas jazdy w grząskim piachu, na śniegu lub wspinaczki po głazach.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Dla zapewnienia łatwości obsługi i zwiększenia ilości miejsca w kabinie - tradycyjny hamulec ręczny zastąpiono elektrycznym hamulcem parkingowym, obsługiwanym małym przełącznikiem w środkowej konsoli. Hamulec zwalnia się automatycznie, podczas ruszania w górę pochyłości.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Charakterystyczna dla tego modelu, dzielona pokrywa bagażnika zapewnia wygodny dostęp do tylnej części samochodu i ułatwia załadunek. Zmieścimy w nim naprawdę sporo – do dyspozycji są 994 litry przestrzeni bagażowej. Po złożeniu tylnych siedzeń – pojemność bagażnika wzrasta do 2099 litrów.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Wyposażenie – przebogate. Jest system chłodzenia przednich foteli i pokrętło systemu Terrain Response, optymalizującego nastawy skrzyni biegów, przepustnicy, pneumatycznego zawieszenia i układu kontroli trakcji - aby samochód dobrze sobie radził podczas jazdy w grząskim piachu, na śniegu lub wspinaczki po głazach.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Pod maską wysokoprężny silnik V8 o mocy 271 KM i maksymalnym momencie 640 Nm, uzyskiwanym już przy 2000 obr./min. Jednostkę z podwójną turbosprężarką, sprzężono z 6-biegową, automatyczną skrzynią z trybem manualnym CommandShift. W 9.2 sekundy rozpędza ważącego 3200 kg Range Rovera do setki. Prędkość maksymalna to 200 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Pneumatyczne zawieszenie ma trójstopniową regulację. Można je podnieść – zwiększając prześwit z 25 do 27,5 centymetra - albo opuścić, ułatwiając wsiadanie i wysiadanie. Automatyczne poziomowanie gwarantuje stałą odległość podwozia od nawierzchni, niezależnie od obciążenia.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Prawie pięć metrów długości robi swoje. Do zawracania Range Rover potrzebuje przestrzeni 12,6 m.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Pod maską wysokoprężny silnik V8 o mocy 271 KM i maksymalnym momencie 640 Nm, uzyskiwanym już przy 2000 obr./min. Jednostkę z podwójną turbosprężarką, sprzężono z 6-biegową, automatyczną skrzynią z trybem manualnym CommandShift. W 9.2 sekundy rozpędza ważącego 3200 kg Range Rovera do setki. Prędkość maksymalna to 200 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]
Range Rover Vogue
Bezprzewodowa, odporna na wstrząsy i wodoszczelna kamera wielkości latarki - Land Rover VentureCam może przesyłać na żywo kolorowe obrazy dowolnego fragmentu otoczenia samochodu, a nawet widok z wnętrza holowanej przyczepy - to przyda się np.: hodowcom koni. Dzięki lampie z czerwonymi diodami LED, może pracować w ciemności. Przytwierdzona do nadwozia z pomocą specjalnej przyssawki - podczas jazdy w terenie - ułatwia omijanie niewidocznych zza kierownicy przeszkód.
[Fot. Marek Wieliński]