Range Rover Vogue

None

Obraz

/ 31Range Rover Vogue

Obraz

Pneumatyczne zawieszenie ma trójstopniową regulację. Można je podnieść – zwiększając prześwit z 25 do 27,5 centymetra - albo opuścić, ułatwiając wsiadanie i wysiadanie. Automatyczne poziomowanie gwarantuje stałą odległość podwozia od nawierzchni, niezależnie od obciążenia.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 31Range Rover Vogue

Obraz

W terenie radzi sobie całkiem nieźle. Pomaga mu w tym automatyczny system Terrain Response z pięcioma trybami pracy – m.in.: do pokonywania głębokich kolein i błota, trawy i śniegu, piasku oraz poruszania się w skalistym terenie. Po wybraniu odpowiedniego programu - parametry pracy silnika, skrzyni biegów, zawieszenia i nastawy układu kontroli trakcji zostają zoptymalizowane dla wybranej nawierzchni. Jazdę w trudnych warunkach ułatwia też elektroniczny, centralny mechanizm różnicowy e-diff.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 31Range Rover Vogue

Obraz

Range Rover w standardzie ma czołowe i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera oraz kurtyny powietrzne dla pasażerów z tyłu i poduszkę, chroniącą kolana kierowcy. Do tego jeszcze aktywne zagłówki, które automatycznie przesuwają się do przodu - chroniąc szyjny odcinek kręgosłupa.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 31Range Rover Vogue

Obraz

Na początku był prototyp VELAR, czyli Land Rover z silnikiem V8 (V-Eight Land Rover). W 1970 roku ruszyła produkcja najbardziej luksusowego produktu brytyjskiej marki, skierowanego do najbogatszych – Range Rovera. To nie zmieniło się do dziś. Nadal ma kanciaste nadwozie, jest wielki i waży ponad 3 tony, a pod jego maską pracuje widlasta ósemka.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 31Range Rover Vogue

Obraz

Charakterystyczna dla tego modelu, dzielona pokrywa bagażnika zapewnia wygodny dostęp do tylnej części samochodu i ułatwia załadunek. Zmieścimy w nim naprawdę sporo – do dyspozycji są 994 litry przestrzeni bagażowej. Po złożeniu tylnych siedzeń – pojemność bagażnika wzrasta do 2099 litrów.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 31Range Rover Vogue

Obraz

Dodatkowe światła doświetlają wewnętrzną stronę zakrętów, pokonywanych przy niskiej prędkości z włączonym kierunkowskazem. W ten sposób oświetlana jest przestrzeń w którą za chwilę wjedzie samochód.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 31Range Rover Vogue

Obraz

Wyposażenie – przebogate. Jest system chłodzenia przednich foteli i pokrętło systemu Terrain Response, optymalizującego nastawy skrzyni biegów, przepustnicy, pneumatycznego zawieszenia i układu kontroli trakcji - aby samochód dobrze sobie radził podczas jazdy w grząskim piachu, na śniegu lub wspinaczki po głazach.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 31Range Rover Vogue

Obraz

Na początku był prototyp VELAR, czyli Land Rover z silnikiem V8 (V-Eight Land Rover). W 1970 roku ruszyła produkcja najbardziej luksusowego produktu brytyjskiej marki, skierowanego do najbogatszych – Range Rovera. To nie zmieniło się do dziś. Nadal ma kanciaste nadwozie, jest wielki i waży ponad 3 tony, a pod jego maską pracuje widlasta ósemka.
[Fot. Marek Wieliński]

/ 31Range Rover Vogue

Obraz

Charakterystyczna dla tego modelu, dzielona pokrywa bagażnika zapewnia wygodny dostęp do tylnej części samochodu i ułatwia załadunek. Zmieścimy w nim naprawdę sporo – do dyspozycji są 994 litry przestrzeni bagażowej. Po złożeniu tylnych siedzeń – pojemność bagażnika wzrasta do 2099 litrów.
[Fot. Marek Wieliński]

10 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Na początku był prototyp VELAR, czyli Land Rover z silnikiem V8 (V-Eight Land Rover). W 1970 roku ruszyła produkcja najbardziej luksusowego produktu brytyjskiej marki, skierowanego do najbogatszych – Range Rovera. To nie zmieniło się do dziś. Nadal ma kanciaste nadwozie, jest wielki i waży ponad 3 tony, a pod jego maską pracuje widlasta ósemka.
[Fot. Marek Wieliński]

11 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Pod maską wysokoprężny silnik V8 o mocy 271 KM i maksymalnym momencie 640 Nm, uzyskiwanym już przy 2000 obr./min. Jednostkę z podwójną turbosprężarką, sprzężono z 6-biegową, automatyczną skrzynią z trybem manualnym CommandShift. W 9.2 sekundy rozpędza ważącego 3200 kg Range Rovera do setki. Prędkość maksymalna to 200 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

12 / 31Range Rover Vogue

Obraz

W terenie radzi sobie całkiem nieźle. Pomaga mu w tym automatyczny system Terrain Response z pięcioma trybami pracy – m.in.: do pokonywania głębokich kolein i błota, trawy i śniegu, piasku oraz poruszania się w skalistym terenie. Po wybraniu odpowiedniego programu - parametry pracy silnika, skrzyni biegów, zawieszenia i nastawy układu kontroli trakcji zostają zoptymalizowane dla wybranej nawierzchni. Jazdę w trudnych warunkach ułatwia też elektroniczny, centralny mechanizm różnicowy e-diff.
[Fot. Marek Wieliński]

13 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Przysadzistej sylwetki Range Rovera nie da się pomylić z żadnym innym autem. Siedzi się w nim wysoko, a dolną krawędź linii szyb poprowadzono na tyle nisko, że kierowca ma znakomitą widoczność na wprost i na boki. Do tyłu ograniczają ją przyciemniane szyby, ale na pociechę mamy ułatwiającą manewry kamerę.
[Fot. Marek Wieliński]

14 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Przysadzistej sylwetki Range Rovera nie da się pomylić z żadnym innym autem. Siedzi się w nim wysoko, a dolną krawędź linii szyb poprowadzono na tyle nisko, że kierowca ma znakomitą widoczność na wprost i na boki. Do tyłu ograniczają ją przyciemniane szyby, ale na pociechę mamy ułatwiającą manewry kamerę.
[Fot. Marek Wieliński]

15 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Range Rover w standardzie ma czołowe i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera oraz kurtyny powietrzne dla pasażerów z tyłu i poduszkę, chroniącą kolana kierowcy. Do tego jeszcze aktywne zagłówki, które automatycznie przesuwają się do przodu - chroniąc szyjny odcinek kręgosłupa.
[Fot. Marek Wieliński]

16 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Range Rovera stworzono przede wszystkim po to, by zaspokajał zachcianki bogatych. Wersja Autobiography daje właścicielowi możliwość personalizacji samochodu.
[Fot. Marek Wieliński]

17 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Z pomocą pokrętła sterujemy system Terrain Response z pięcioma trybami pracy: do jazdy po asfalcie, pokonywania głębokich kolein i błota, trawy i śniegu, piasku oraz poruszania się w skalistym terenie. Po wybraniu odpowiedniego programu - parametry pracy silnika, skrzyni biegów, zawieszenia i nastawy układu kontroli trakcji zostają zoptymalizowane dla wybranej nawierzchni.
[Fot. Marek Wieliński]

18 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Przysadzistej sylwetki Range Rovera nie da się pomylić z żadnym innym autem. Siedzi się w nim wysoko, a dolną krawędź linii szyb poprowadzono na tyle nisko, że kierowca ma znakomitą widoczność na wprost i na boki. Do tyłu ograniczają ją przyciemniane szyby, ale na pociechę mamy ułatwiającą manewry kamerę.
[Fot. Marek Wieliński]

19 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Z Range Roverem jest trochę, jak z wielbłądami, które - choć przystosowane do życia w trudnych warunkach pustyni – mieszkają w zoo. Prawda jest taka, że mało który nabywca Range’a zdecyduje się i będzie mieć okazję, by wykorzystać te wszystkie elektroniczne zabawki w trudnym terenie. Trzeba pamiętać, że choć blisko mu do prawdziwej terenówki – jednak to SUV i ma typowe dla tej klasy samochodów ograniczenia.
[Fot. Marek Wieliński]

20 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Z Range Roverem jest trochę, jak z wielbłądami, które - choć przystosowane do życia w trudnych warunkach pustyni – mieszkają w zoo. Prawda jest taka, że mało który nabywca Range’a zdecyduje się i będzie mieć okazję, by wykorzystać te wszystkie elektroniczne zabawki w trudnym terenie. Trzeba pamiętać, że choć blisko mu do prawdziwej terenówki – jednak to SUV i ma typowe dla tej klasy samochodów ograniczenia.
[Fot. Marek Wieliński]

21 / 31Range Rover Vogue

Obraz

W terenie radzi sobie całkiem nieźle. Pomaga mu w tym automatyczny system Terrain Response z pięcioma trybami pracy – m.in.: do pokonywania głębokich kolein i błota, trawy i śniegu, piasku oraz poruszania się w skalistym terenie. Po wybraniu odpowiedniego programu - parametry pracy silnika, skrzyni biegów, zawieszenia i nastawy układu kontroli trakcji zostają zoptymalizowane dla wybranej nawierzchni. Jazdę w trudnych warunkach ułatwia też elektroniczny, centralny mechanizm różnicowy e-diff.
[Fot. Marek Wieliński]

22 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Miłośnicy elektronicznych gadżetów poczują się tu, jak w raju. Centralny ekran dotykowy służy do sterowania nawigacją satelitarną, telefonem z Bluetooth i systemem informacji o pracy podwozia. Przekazuje również obraz z dwóch kamer, płyt DVD lub wbudowanego tunera TV.
[Fot. Marek Wieliński]

23 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Wyposażenie – przebogate. Jest system chłodzenia przednich foteli i pokrętło systemu Terrain Response, optymalizującego nastawy skrzyni biegów, przepustnicy, pneumatycznego zawieszenia i układu kontroli trakcji - aby samochód dobrze sobie radził podczas jazdy w grząskim piachu, na śniegu lub wspinaczki po głazach.
[Fot. Marek Wieliński]

24 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Dla zapewnienia łatwości obsługi i zwiększenia ilości miejsca w kabinie - tradycyjny hamulec ręczny zastąpiono elektrycznym hamulcem parkingowym, obsługiwanym małym przełącznikiem w środkowej konsoli. Hamulec zwalnia się automatycznie, podczas ruszania w górę pochyłości.
[Fot. Marek Wieliński]

25 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Charakterystyczna dla tego modelu, dzielona pokrywa bagażnika zapewnia wygodny dostęp do tylnej części samochodu i ułatwia załadunek. Zmieścimy w nim naprawdę sporo – do dyspozycji są 994 litry przestrzeni bagażowej. Po złożeniu tylnych siedzeń – pojemność bagażnika wzrasta do 2099 litrów.
[Fot. Marek Wieliński]

26 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Wyposażenie – przebogate. Jest system chłodzenia przednich foteli i pokrętło systemu Terrain Response, optymalizującego nastawy skrzyni biegów, przepustnicy, pneumatycznego zawieszenia i układu kontroli trakcji - aby samochód dobrze sobie radził podczas jazdy w grząskim piachu, na śniegu lub wspinaczki po głazach.
[Fot. Marek Wieliński]

27 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Pod maską wysokoprężny silnik V8 o mocy 271 KM i maksymalnym momencie 640 Nm, uzyskiwanym już przy 2000 obr./min. Jednostkę z podwójną turbosprężarką, sprzężono z 6-biegową, automatyczną skrzynią z trybem manualnym CommandShift. W 9.2 sekundy rozpędza ważącego 3200 kg Range Rovera do setki. Prędkość maksymalna to 200 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

28 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Pneumatyczne zawieszenie ma trójstopniową regulację. Można je podnieść – zwiększając prześwit z 25 do 27,5 centymetra - albo opuścić, ułatwiając wsiadanie i wysiadanie. Automatyczne poziomowanie gwarantuje stałą odległość podwozia od nawierzchni, niezależnie od obciążenia.
[Fot. Marek Wieliński]

29 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Prawie pięć metrów długości robi swoje. Do zawracania Range Rover potrzebuje przestrzeni 12,6 m.
[Fot. Marek Wieliński]

30 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Pod maską wysokoprężny silnik V8 o mocy 271 KM i maksymalnym momencie 640 Nm, uzyskiwanym już przy 2000 obr./min. Jednostkę z podwójną turbosprężarką, sprzężono z 6-biegową, automatyczną skrzynią z trybem manualnym CommandShift. W 9.2 sekundy rozpędza ważącego 3200 kg Range Rovera do setki. Prędkość maksymalna to 200 km/h.
[Fot. Marek Wieliński]

31 / 31Range Rover Vogue

Obraz

Bezprzewodowa, odporna na wstrząsy i wodoszczelna kamera wielkości latarki - Land Rover VentureCam może przesyłać na żywo kolorowe obrazy dowolnego fragmentu otoczenia samochodu, a nawet widok z wnętrza holowanej przyczepy - to przyda się np.: hodowcom koni. Dzięki lampie z czerwonymi diodami LED, może pracować w ciemności. Przytwierdzona do nadwozia z pomocą specjalnej przyssawki - podczas jazdy w terenie - ułatwia omijanie niewidocznych zza kierownicy przeszkód.
[Fot. Marek Wieliński]

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła