Dla konesera gatunku
Po Range Rovery nie ustawiajÄ siÄ kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z kaĆŒdÄ kolejnÄ generacjÄ udowadniajÄ jednak, ĆŒe BMW, Audi i Mercedes powinny zaczÄ Ä drĆŒeÄ o swojÄ ugruntowanÄ pozycjÄ. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umoĆŒliwia dopasowanie kaĆŒdego szczegĂłĆu do wĆasnych potrzeb. WyglÄ da masywnie, naszpikowano go elektronikÄ , a do tego potrafi zawstydziÄ niejedno starsze BMW M3, jeĆli zdecydujemy siÄ na doĆadowane V8.
ChcÄ c uĆŒytkowaÄ najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, juĆŒ na poczÄ tku spotkamy siÄ z nie lada trudnoĆciÄ . Producent przewidziaĆ aĆŒ 5 rĂłĆŒnych wersji nadwozia. PoszczegĂłlne odmiany rĂłĆŒniÄ siÄ od siebie uĆŒebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotĂłw powietrza, a takĆŒe wzorem aluminiowych obrÄczy. UatrakcyjniajÄ cych wyrĂłĆŒnikĂłw jest znacznie wiÄcej, bo na przednim zderzaku moĆŒemy zamontowaÄ osĆonÄ imitujÄ cÄ z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadĆŒetĂłw.