R8 Spyder - premiera IAA 2009

None

Obraz

/ 8Brakujące ogniwo

Obraz
© UnitedPictures.com

Dwumiejscowe kabrio z miękkim dachem otrzymało pod maskę najmocniejszy silnik w gamie R8. Jest to motor o pojemności 5.2 l i dziesięciu cylindrach w układzie V. Dysponuje on mocą aż 525 KM, która jest przekazywana na wszystkie koła przy pomocy sześciostopniowej manualnej skrzyni biegów. Producent podaje, że auto rozpędza się do setki w 4,1 sek., zaś do 200 km/h sprint trwa 12,7 sek. Prędkość maksymalna samochodu to 313 km/h. To wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 14,5 l na 100 km

/ 8Brakujące ogniwo

Obraz
© UnitedPictures.com

Dwumiejscowe kabrio z miękkim dachem otrzymało pod maskę najmocniejszy silnik w gamie R8. Jest to motor o pojemności 5.2 l i dziesięciu cylindrach w układzie V. Dysponuje on mocą aż 525 KM, która jest przekazywana na wszystkie koła przy pomocy sześciostopniowej manualnej skrzyni biegów. Producent podaje, że auto rozpędza się do setki w 4,1 sek., zaś do 200 km/h sprint trwa 12,7 sek. Prędkość maksymalna samochodu to 313 km/h. To wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 14,5 l na 100 km

/ 8Brakujące ogniwo

Obraz
© UnitedPictures.com

Dwumiejscowe kabrio z miękkim dachem otrzymało pod maskę najmocniejszy silnik w gamie R8. Jest to motor o pojemności 5.2 l i dziesięciu cylindrach w układzie V. Dysponuje on mocą aż 525 KM, która jest przekazywana na wszystkie koła przy pomocy sześciostopniowej manualnej skrzyni biegów. Producent podaje, że auto rozpędza się do setki w 4,1 sek., zaś do 200 km/h sprint trwa 12,7 sek. Prędkość maksymalna samochodu to 313 km/h. To wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 14,5 l na 100 km

/ 8Brakujące ogniwo

Obraz
© UnitedPictures.com

Dwumiejscowe kabrio z miękkim dachem otrzymało pod maskę najmocniejszy silnik w gamie R8. Jest to motor o pojemności 5.2 l i dziesięciu cylindrach w układzie V. Dysponuje on mocą aż 525 KM, która jest przekazywana na wszystkie koła przy pomocy sześciostopniowej manualnej skrzyni biegów. Producent podaje, że auto rozpędza się do setki w 4,1 sek., zaś do 200 km/h sprint trwa 12,7 sek. Prędkość maksymalna samochodu to 313 km/h. To wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 14,5 l na 100 km

/ 8Brakujące ogniwo

Obraz
© UnitedPictures.com

Dwumiejscowe kabrio z miękkim dachem otrzymało pod maskę najmocniejszy silnik w gamie R8. Jest to motor o pojemności 5.2 l i dziesięciu cylindrach w układzie V. Dysponuje on mocą aż 525 KM, która jest przekazywana na wszystkie koła przy pomocy sześciostopniowej manualnej skrzyni biegów. Producent podaje, że auto rozpędza się do setki w 4,1 sek., zaś do 200 km/h sprint trwa 12,7 sek. Prędkość maksymalna samochodu to 313 km/h. To wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 14,5 l na 100 km

/ 8Brakujące ogniwo

Obraz
© UnitedPictures.com

Dwumiejscowe kabrio z miękkim dachem otrzymało pod maskę najmocniejszy silnik w gamie R8. Jest to motor o pojemności 5.2 l i dziesięciu cylindrach w układzie V. Dysponuje on mocą aż 525 KM, która jest przekazywana na wszystkie koła przy pomocy sześciostopniowej manualnej skrzyni biegów. Producent podaje, że auto rozpędza się do setki w 4,1 sek., zaś do 200 km/h sprint trwa 12,7 sek. Prędkość maksymalna samochodu to 313 km/h. To wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 14,5 l na 100 km

/ 8Brakujące ogniwo

Obraz
© UnitedPictures.com

Dwumiejscowe kabrio z miękkim dachem otrzymało pod maskę najmocniejszy silnik w gamie R8. Jest to motor o pojemności 5.2 l i dziesięciu cylindrach w układzie V. Dysponuje on mocą aż 525 KM, która jest przekazywana na wszystkie koła przy pomocy sześciostopniowej manualnej skrzyni biegów. Producent podaje, że auto rozpędza się do setki w 4,1 sek., zaś do 200 km/h sprint trwa 12,7 sek. Prędkość maksymalna samochodu to 313 km/h. To wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 14,5 l na 100 km

/ 8Brakujące ogniwo

Obraz
© UnitedPictures.com

Dwumiejscowe kabrio z miękkim dachem otrzymało pod maskę najmocniejszy silnik w gamie R8. Jest to motor o pojemności 5.2 l i dziesięciu cylindrach w układzie V. Dysponuje on mocą aż 525 KM, która jest przekazywana na wszystkie koła przy pomocy sześciostopniowej manualnej skrzyni biegów. Producent podaje, że auto rozpędza się do setki w 4,1 sek., zaś do 200 km/h sprint trwa 12,7 sek. Prędkość maksymalna samochodu to 313 km/h. To wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 14,5 l na 100 km

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne