Qoros 3 

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

/ 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

10 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

11 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

12 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

13 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

14 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

15 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

16 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

17 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

18 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

19 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

20 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

21 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

22 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

23 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

24 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

25 / 25Chińska broń na Europę

Obraz
© Tomasz Budzik

Państwo Środka już dawno przestało pełnić rolę motoryzacyjnego zaścianka. Dziś to nie tylko największy rynek zbytu samochodów, ale też coraz mocniejszy ich producent. Doświadczenie i pozycja chińskich wytwórców aut wzrosły na tyle, że niektórzy z nich uważają, że są gotowi podjąć wyzwanie na najtrudniejszym rynku - w Europie. Tak właśnie jest w przypadku marki Qoros.

Samochód o nazwie 3 - wcześniej GQ3 - to gotowy do produkcji sedan, którego można zaklasyfikować do górnej granicy segmentu C. Długość samochodu to 4,6 m, szerokość wynosi 1,84 m. Ogólną prezencją jak i wyglądem detalów Qoros przywodzi na myśl Kię sprzed 2-3 lat. Nie jest więc źle.

Pod maską Qorosa 3 w podstawowej wersji pracować ma silnik benzynowy o pojemności 1,6 l rozwija moc 126 KM i maksymalny moment obrotowy równy 155 Nm. Chińczycy mają zaproponować również wersję z doładowaniem. Tak wzbogacony motor osiąga moc 156 KM i moment obrotowy na poziomie 209 Nm.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka