Poznańskie targi motoryzacyjne 2015: nowości z Japonii
Toyota Auris
Trzy lata po premierze drugiej generacji zdecydowano się przeprowadzić pierwszy lifting popularnego Aurisa. Kompaktowe auto zostało poddane dyskretnej kuracji odmładzającej, wyraźnie wpływającej na atrakcyjność nadwozia. Z przodu przeprojektowano pas przedni, upodabniając przedstawiciela segmentu C do większego Avensisa. To też powinien być widoczny trend w pozostałych, sukcesywnie odświeżanych modelach koncernu. Z tyłu w oczy rzucają się inaczej uformowane klosze i wpisane weń LED-owe światła. Wewnątrz zmieniono kształt zegarów i wpisano pomiędzy nimi 4,2-calowy wyświetlacz. Ujednolicono kolorystykę podświetlenia i poprawiono jakość materiałów wykończeniowych. Z oferty zniknął 2-litrowy diesel. W jego miejsce wprowadzono wariant o pojemności 1,6, znany chociażby z Verso. Auto pojawi się w lipcu w salonach sprzedaży.