Porsche RS Spyder
None
Porsche RS Spyder
Spyder zaprezentowany na salonie paryskim pojawi się na torach w sezonie 2007. Zmodyfikowano m.in. przednią część karoserii oraz wzmocniono silnik.
Porsche RS Spyder
Zjazd do boksu może nieraz zadecydować o losach wyścigu. Mechanicy powinni w ciągu kilkunastu sekund uporać się z wymianą opon oraz dotankowaniem bolidu. Podczas postoju zazwyczaj następuje zamiana kierowców.
Porsche RS Spyder
W wyścigach długodystansowych na torze pojawia się kilka klas wyścigówek. Porsche RS Spyder udowodnił, że może skutecznie walczyć nie tylko ze słabszymi samochodami - w zasięgu są też znacznie szybsze maszyny LMP1.
Porsche RS Spyder
Dzięki karbonowym hamulcom Porsche RS Spyder potrafi zatrzymać się niemal w miejscu. Przednie tarcze mają aż 380 mm średnicy.
Porsche RS Spyder
RS Spyder nie jest jedynym sportowym bolidem obecnie przygotowywanym przez Porsche. Z myślą o motorsporcie powstają też przeróżne odmiany kultowej 911-stki.
Porsche RS Spyder
Przeznaczenie bolidu nie budzi wątpliwości. Minimalny prześwit oraz 18-calowe koła sprawdzą się tylko na idealnie gładkim torze wyścigowym.
Porsche RS Spyder
Bez kompromisów. Karoseria bolidu została opracowana z myślą o zapewnieniu odpowiedniego docisku. Nie znalazło się za to miejsce na stylistyczne fajerwerki.
Porsche RS Spyder
Dzięki karbonowej karoserii szeroki na dwa metry Spyder waży zaledwie 775 kg.
Porsche RS Spyder
Docisk aerodynamiczny można regulować poprzez zmianę nastawów tylnego spojlera oraz prześwitu karoserii.
Porsche RS Spyder
Kierowca nie będzie narzekał na nadmiar miejsca w kokpicie. Mimo tego bezpieczeństwo zawodnika stoi na najwyższym poziomie.
Porsche RS Spyder
W tunelu aerodynamicznym dopracowano każdy element karbonowej karoserii. Nie zapomniano nawet o podwoziu.