Porsche Panamera Sport Turismo (2017)
Pierwsze kombi w historii marki
Wystarczy rzut oka na Porsche Panamerę Sport Turismo, aby poczuć się spokojnym o możliwości tego samochodu. Wyglądem przypomina on limuzynę i linia dachu została poprowadzona tak, że na pierwszy rzut oka nie widać, iż mierzące 5049 mm długości auto mieści bagażnik o pojemności 520 l (w wersji hybrydowej 425 l), który po złożeniu tylnych siedzeń (dzielonych 40:20:40) rośnie do 1390 l. Nie jest to może dużo więcej niż w limuzynie (o 20 l), ale możliwość załadowania po dach i kształt przestrzeni bagażowej czyni odmianę Sport Turismo bardziej praktyczną.
W ofercie znajdzie się pięć wersji napędowych Porsche Panamery Sport Turismo. Podstawowa odmiana 4 oferuje moc 330 KM i jej cena rozpoczyna się od 448 330 zł. Kolejnymi opcjami są 462-konna wersja 4 E-Hybrid (od 512 930 zł) i 4S o mocy 440 KM (od 558 530 zł). Co czyni hybrydę ciekawą propozycją. Drożej natomiast trzeba zapłacić za wysokoprężną odmianę 4S Diesel oferującą 422 KM – jej ceny rozpoczynają się od 578 450 zł. Topową odmianą jest wersja Turbo o mocy 550 KM i cenie przynajmniej 774 100 zł.