Porsche Cayman

Nowy Cayman jest niższy, dłuższy, lżejszy i szybszy, bardziej wydajny i ma większą moc, niż kiedykolwiek wcześniej

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Taki sam, a zupełnie nowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało nowego Caymana podczas Los Angeles Auto Show 2012. Trzecia generacja tego modelu została zaprojektowana od podstaw, ale wyglądem bardzo przypomina dotychczas oferowany model. Nowy Cayman jest niższy, dłuższy, lżejszy i szybszy, bardziej wydajny i ma większą moc, niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowa generacja dwumiejscowego auta z centralnie umieszczonym silnikiem debiutuje w dwóch klasycznych wersjach: Porsche Cayman i Cayman S. Model podstawowy wyposażony jest w 2,7-litrowy silnik o mocy 275 KM, przyspieszający od 0 do 100 km/h w 5,4 s i osiąga prędkość maksymalną 266 km/h.

3,4-litrowy silnik Caymana S dysponuje mocą 325 KM, rozpędzając samochód od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Cayman S osiąga maksymalną prędkość 283 km/h.

/ 9Taki sam, a zupełnie nowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało nowego Caymana podczas Los Angeles Auto Show 2012. Trzecia generacja tego modelu została zaprojektowana od podstaw, ale wyglądem bardzo przypomina dotychczas oferowany model. Nowy Cayman jest niższy, dłuższy, lżejszy i szybszy, bardziej wydajny i ma większą moc, niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowa generacja dwumiejscowego auta z centralnie umieszczonym silnikiem debiutuje w dwóch klasycznych wersjach: Porsche Cayman i Cayman S. Model podstawowy wyposażony jest w 2,7-litrowy silnik o mocy 275 KM, przyspieszający od 0 do 100 km/h w 5,4 s i osiąga prędkość maksymalną 266 km/h.

3,4-litrowy silnik Caymana S dysponuje mocą 325 KM, rozpędzając samochód od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Cayman S osiąga maksymalną prędkość 283 km/h.

/ 9Taki sam, a zupełnie nowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało nowego Caymana podczas Los Angeles Auto Show 2012. Trzecia generacja tego modelu została zaprojektowana od podstaw, ale wyglądem bardzo przypomina dotychczas oferowany model. Nowy Cayman jest niższy, dłuższy, lżejszy i szybszy, bardziej wydajny i ma większą moc, niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowa generacja dwumiejscowego auta z centralnie umieszczonym silnikiem debiutuje w dwóch klasycznych wersjach: Porsche Cayman i Cayman S. Model podstawowy wyposażony jest w 2,7-litrowy silnik o mocy 275 KM, przyspieszający od 0 do 100 km/h w 5,4 s i osiąga prędkość maksymalną 266 km/h.

3,4-litrowy silnik Caymana S dysponuje mocą 325 KM, rozpędzając samochód od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Cayman S osiąga maksymalną prędkość 283 km/h.

/ 9Taki sam, a zupełnie nowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało nowego Caymana podczas Los Angeles Auto Show 2012. Trzecia generacja tego modelu została zaprojektowana od podstaw, ale wyglądem bardzo przypomina dotychczas oferowany model. Nowy Cayman jest niższy, dłuższy, lżejszy i szybszy, bardziej wydajny i ma większą moc, niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowa generacja dwumiejscowego auta z centralnie umieszczonym silnikiem debiutuje w dwóch klasycznych wersjach: Porsche Cayman i Cayman S. Model podstawowy wyposażony jest w 2,7-litrowy silnik o mocy 275 KM, przyspieszający od 0 do 100 km/h w 5,4 s i osiąga prędkość maksymalną 266 km/h.

3,4-litrowy silnik Caymana S dysponuje mocą 325 KM, rozpędzając samochód od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Cayman S osiąga maksymalną prędkość 283 km/h.

/ 9Taki sam, a zupełnie nowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało nowego Caymana podczas Los Angeles Auto Show 2012. Trzecia generacja tego modelu została zaprojektowana od podstaw, ale wyglądem bardzo przypomina dotychczas oferowany model. Nowy Cayman jest niższy, dłuższy, lżejszy i szybszy, bardziej wydajny i ma większą moc, niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowa generacja dwumiejscowego auta z centralnie umieszczonym silnikiem debiutuje w dwóch klasycznych wersjach: Porsche Cayman i Cayman S. Model podstawowy wyposażony jest w 2,7-litrowy silnik o mocy 275 KM, przyspieszający od 0 do 100 km/h w 5,4 s i osiąga prędkość maksymalną 266 km/h.

3,4-litrowy silnik Caymana S dysponuje mocą 325 KM, rozpędzając samochód od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Cayman S osiąga maksymalną prędkość 283 km/h.

/ 9Taki sam, a zupełnie nowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało nowego Caymana podczas Los Angeles Auto Show 2012. Trzecia generacja tego modelu została zaprojektowana od podstaw, ale wyglądem bardzo przypomina dotychczas oferowany model. Nowy Cayman jest niższy, dłuższy, lżejszy i szybszy, bardziej wydajny i ma większą moc, niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowa generacja dwumiejscowego auta z centralnie umieszczonym silnikiem debiutuje w dwóch klasycznych wersjach: Porsche Cayman i Cayman S. Model podstawowy wyposażony jest w 2,7-litrowy silnik o mocy 275 KM, przyspieszający od 0 do 100 km/h w 5,4 s i osiąga prędkość maksymalną 266 km/h.

3,4-litrowy silnik Caymana S dysponuje mocą 325 KM, rozpędzając samochód od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Cayman S osiąga maksymalną prędkość 283 km/h.

/ 9Taki sam, a zupełnie nowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało nowego Caymana podczas Los Angeles Auto Show 2012. Trzecia generacja tego modelu została zaprojektowana od podstaw, ale wyglądem bardzo przypomina dotychczas oferowany model. Nowy Cayman jest niższy, dłuższy, lżejszy i szybszy, bardziej wydajny i ma większą moc, niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowa generacja dwumiejscowego auta z centralnie umieszczonym silnikiem debiutuje w dwóch klasycznych wersjach: Porsche Cayman i Cayman S. Model podstawowy wyposażony jest w 2,7-litrowy silnik o mocy 275 KM, przyspieszający od 0 do 100 km/h w 5,4 s i osiąga prędkość maksymalną 266 km/h.

3,4-litrowy silnik Caymana S dysponuje mocą 325 KM, rozpędzając samochód od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Cayman S osiąga maksymalną prędkość 283 km/h.

/ 9Taki sam, a zupełnie nowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało nowego Caymana podczas Los Angeles Auto Show 2012. Trzecia generacja tego modelu została zaprojektowana od podstaw, ale wyglądem bardzo przypomina dotychczas oferowany model. Nowy Cayman jest niższy, dłuższy, lżejszy i szybszy, bardziej wydajny i ma większą moc, niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowa generacja dwumiejscowego auta z centralnie umieszczonym silnikiem debiutuje w dwóch klasycznych wersjach: Porsche Cayman i Cayman S. Model podstawowy wyposażony jest w 2,7-litrowy silnik o mocy 275 KM, przyspieszający od 0 do 100 km/h w 5,4 s i osiąga prędkość maksymalną 266 km/h.

3,4-litrowy silnik Caymana S dysponuje mocą 325 KM, rozpędzając samochód od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Cayman S osiąga maksymalną prędkość 283 km/h.

/ 9Taki sam, a zupełnie nowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało nowego Caymana podczas Los Angeles Auto Show 2012. Trzecia generacja tego modelu została zaprojektowana od podstaw, ale wyglądem bardzo przypomina dotychczas oferowany model. Nowy Cayman jest niższy, dłuższy, lżejszy i szybszy, bardziej wydajny i ma większą moc, niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowa generacja dwumiejscowego auta z centralnie umieszczonym silnikiem debiutuje w dwóch klasycznych wersjach: Porsche Cayman i Cayman S. Model podstawowy wyposażony jest w 2,7-litrowy silnik o mocy 275 KM, przyspieszający od 0 do 100 km/h w 5,4 s i osiąga prędkość maksymalną 266 km/h.

3,4-litrowy silnik Caymana S dysponuje mocą 325 KM, rozpędzając samochód od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Cayman S osiąga maksymalną prędkość 283 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka