Porsche Carrera GT 

None

Obraz

/ 19Porsche Carrera GT

Obraz

Ilość wystających elementów ograniczono do minimum, aby nie zwiększać oporu aerodynamicznego.

/ 19Porsche Carrera GT

Obraz

Dzięki doskonałemu zawieszeniu, szybkie pokonywanie szykan nie stanowi jakiegokolwiek problemu.

/ 19Porsche Carrera GT

Obraz

Przyglądając się przedniej części bolidu, można się domyśleć, skąd nazwa "Carrera" - podobieństwo do Porsche 911 jest wciąż widoczne.

/ 19Porsche Carrera GT

Obraz

Mistrz w aucie godnym mistrza. Przy strojeniu zawieszenia brał czynny udział Walter Röhrl, rajdowy mistrz świata z lat 1980 i 1982.

/ 19Porsche Carrera GT

Obraz

Twardy dach okazuje się idealnym rozwiązaniem na zimę oraz jazdę po torze wyścigowym.

/ 19Porsche Carrera GT

Obraz

Tor w Le Mans. Dzięki zdobytym tutaj doświadczeniom Porsche dopracowało konstrukcję Carrery GT do perfekcji.

/ 19Porsche Carrera GT

Obraz

Wiatr we włosach przy 330 km/h jest zarezerwowany jedynie dla właściciela Carrery GT.

/ 19Porsche Carrera GT

Obraz

Carrera GT wygląda dynamicznie nawet na postoju.

/ 19Porsche Carrera GT

Obraz

Porsche oraz kręta droga to idealna kombinacja... Tylko jak będzie się to miało do ograniczenia prędkości do 20 mil/h, którą Carrera GT rozwija po sekundzie przyśpieszania...

10 / 19Porsche Carrera GT

Obraz

Tylny dyfuzor oraz spojler zapewniają docisk aerodynamiczny. Karoseria szeroka na dwa metry gwarantuje stabilność na szybko pokonywanych zakrętach.

11 / 19Porsche Carrera GT

Obraz

Nie widać, a czuć... Dzięki umieszczeniu silnika, sprzęgła oraz skrzyni biegów niemal na podłodze, obniżono środek ciężkości.

12 / 19Porsche Carrera GT

Obraz

13 / 19Porsche Carrera GT

Obraz

10-cylindrowa jednostka podczas badań na hamowni. Ognista barwa kolektora wydechowego nie jest wynikiem zastosowania czerwonej farby...

14 / 19Porsche Carrera GT

Obraz

20-calowa, magnezowa felga oraz ceramiczne hamulce gwarantują bezpieczeństwo oraz iście sportowe prowadzenie.

15 / 19Porsche Carrera GT

Obraz

Tradycja zobowiązuje - Carrera GT, jak każde Porsche ma stacyjkę po lewej stronie kierownicy.

16 / 19Porsche Carrera GT

Obraz

Spojler podnosi się powyżej 120 km/h. Przy 330 km/h dociska oś z siłą 400 kg.

17 / 19Porsche Carrera GT

Obraz

Umieszczenie silnika za kabiną pasażerską optymalizuje rozkład masy na osie, pozytywnie wpływając na prowadzenie auta.

18 / 19Porsche Carrera GT

Obraz

Niemal jak w aucie wyścigowym - ciasne wnętrze, kubełkowe fotele, wysoko umieszczona dźwignia zmiany biegów, magnezowe elementy. Jedynie skóra przekonuje, że to supersamochód.

19 / 19Porsche Carrera GT

Obraz

Drewniana dźwignia zmiany biegów nawiązuje do historii sportów motorowych.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła