Porsche Carrera GT
None
Porsche Carrera GT
Ilość wystających elementów ograniczono do minimum, aby nie zwiększać oporu aerodynamicznego.
Porsche Carrera GT
Dzięki doskonałemu zawieszeniu, szybkie pokonywanie szykan nie stanowi jakiegokolwiek problemu.
Porsche Carrera GT
Przyglądając się przedniej części bolidu, można się domyśleć, skąd nazwa "Carrera" - podobieństwo do Porsche 911 jest wciąż widoczne.
Porsche Carrera GT
Mistrz w aucie godnym mistrza. Przy strojeniu zawieszenia brał czynny udział Walter Röhrl, rajdowy mistrz świata z lat 1980 i 1982.
Porsche Carrera GT
Twardy dach okazuje się idealnym rozwiązaniem na zimę oraz jazdę po torze wyścigowym.
Porsche Carrera GT
Tor w Le Mans. Dzięki zdobytym tutaj doświadczeniom Porsche dopracowało konstrukcję Carrery GT do perfekcji.
Porsche Carrera GT
Wiatr we włosach przy 330 km/h jest zarezerwowany jedynie dla właściciela Carrery GT.
Porsche Carrera GT
Carrera GT wygląda dynamicznie nawet na postoju.
Porsche Carrera GT
Porsche oraz kręta droga to idealna kombinacja... Tylko jak będzie się to miało do ograniczenia prędkości do 20 mil/h, którą Carrera GT rozwija po sekundzie przyśpieszania...
Porsche Carrera GT
Tylny dyfuzor oraz spojler zapewniają docisk aerodynamiczny. Karoseria szeroka na dwa metry gwarantuje stabilność na szybko pokonywanych zakrętach.
Porsche Carrera GT
Nie widać, a czuć... Dzięki umieszczeniu silnika, sprzęgła oraz skrzyni biegów niemal na podłodze, obniżono środek ciężkości.
Porsche Carrera GT
Porsche Carrera GT
10-cylindrowa jednostka podczas badań na hamowni. Ognista barwa kolektora wydechowego nie jest wynikiem zastosowania czerwonej farby...
Porsche Carrera GT
20-calowa, magnezowa felga oraz ceramiczne hamulce gwarantują bezpieczeństwo oraz iście sportowe prowadzenie.
Porsche Carrera GT
Tradycja zobowiązuje - Carrera GT, jak każde Porsche ma stacyjkę po lewej stronie kierownicy.
Porsche Carrera GT
Spojler podnosi się powyżej 120 km/h. Przy 330 km/h dociska oś z siłą 400 kg.
Porsche Carrera GT
Umieszczenie silnika za kabiną pasażerską optymalizuje rozkład masy na osie, pozytywnie wpływając na prowadzenie auta.
Porsche Carrera GT
Niemal jak w aucie wyścigowym - ciasne wnętrze, kubełkowe fotele, wysoko umieszczona dźwignia zmiany biegów, magnezowe elementy. Jedynie skóra przekonuje, że to supersamochód.
Porsche Carrera GT
Drewniana dźwignia zmiany biegów nawiązuje do historii sportów motorowych.