Porsche Boxster

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Dojrzały i szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze nigdy w historii Boxstera, modyfikacje związane z wprowadzeniem kolejnej generacji nie zaszły tak daleko. Można nawet powiedzieć, że to wyjątek dla całej marki - kolejne generacje modeli Porsche na ogół bardzo mocno przypominały swoich poprzedników, jednak tym razem jest inaczej.

Nowa jednostka napędowa podstawowej wersji Boxstera o pojemności 2,7 litra rozwija moc 265 KM, czyli o dziesięć KM więcej, niż poprzedni wariant o większej pojemności skokowej. Nowy silnik pod względem technicznym bazuje na 3,4-litrowym silniku Boxstera S. Model S rozwija moc 315 KM, zatem o pięć KM więcej, niż dotychczas. Oba modele wyposażone są seryjnie w manualną, sześciobiegową przekładnię, a opcjonalnie w dwusprzęgłową DSG.

/ 7Dojrzały i szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze nigdy w historii Boxstera, modyfikacje związane z wprowadzeniem kolejnej generacji nie zaszły tak daleko. Można nawet powiedzieć, że to wyjątek dla całej marki - kolejne generacje modeli Porsche na ogół bardzo mocno przypominały swoich poprzedników, jednak tym razem jest inaczej.

Nowa jednostka napędowa podstawowej wersji Boxstera o pojemności 2,7 litra rozwija moc 265 KM, czyli o dziesięć KM więcej, niż poprzedni wariant o większej pojemności skokowej. Nowy silnik pod względem technicznym bazuje na 3,4-litrowym silniku Boxstera S. Model S rozwija moc 315 KM, zatem o pięć KM więcej, niż dotychczas. Oba modele wyposażone są seryjnie w manualną, sześciobiegową przekładnię, a opcjonalnie w dwusprzęgłową DSG.

/ 7Dojrzały i szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze nigdy w historii Boxstera, modyfikacje związane z wprowadzeniem kolejnej generacji nie zaszły tak daleko. Można nawet powiedzieć, że to wyjątek dla całej marki - kolejne generacje modeli Porsche na ogół bardzo mocno przypominały swoich poprzedników, jednak tym razem jest inaczej.

Nowa jednostka napędowa podstawowej wersji Boxstera o pojemności 2,7 litra rozwija moc 265 KM, czyli o dziesięć KM więcej, niż poprzedni wariant o większej pojemności skokowej. Nowy silnik pod względem technicznym bazuje na 3,4-litrowym silniku Boxstera S. Model S rozwija moc 315 KM, zatem o pięć KM więcej, niż dotychczas. Oba modele wyposażone są seryjnie w manualną, sześciobiegową przekładnię, a opcjonalnie w dwusprzęgłową DSG.

/ 7Dojrzały i szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze nigdy w historii Boxstera, modyfikacje związane z wprowadzeniem kolejnej generacji nie zaszły tak daleko. Można nawet powiedzieć, że to wyjątek dla całej marki - kolejne generacje modeli Porsche na ogół bardzo mocno przypominały swoich poprzedników, jednak tym razem jest inaczej.

Nowa jednostka napędowa podstawowej wersji Boxstera o pojemności 2,7 litra rozwija moc 265 KM, czyli o dziesięć KM więcej, niż poprzedni wariant o większej pojemności skokowej. Nowy silnik pod względem technicznym bazuje na 3,4-litrowym silniku Boxstera S. Model S rozwija moc 315 KM, zatem o pięć KM więcej, niż dotychczas. Oba modele wyposażone są seryjnie w manualną, sześciobiegową przekładnię, a opcjonalnie w dwusprzęgłową DSG.

/ 7Dojrzały i szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze nigdy w historii Boxstera, modyfikacje związane z wprowadzeniem kolejnej generacji nie zaszły tak daleko. Można nawet powiedzieć, że to wyjątek dla całej marki - kolejne generacje modeli Porsche na ogół bardzo mocno przypominały swoich poprzedników, jednak tym razem jest inaczej.

Nowa jednostka napędowa podstawowej wersji Boxstera o pojemności 2,7 litra rozwija moc 265 KM, czyli o dziesięć KM więcej, niż poprzedni wariant o większej pojemności skokowej. Nowy silnik pod względem technicznym bazuje na 3,4-litrowym silniku Boxstera S. Model S rozwija moc 315 KM, zatem o pięć KM więcej, niż dotychczas. Oba modele wyposażone są seryjnie w manualną, sześciobiegową przekładnię, a opcjonalnie w dwusprzęgłową DSG.

/ 7Dojrzały i szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze nigdy w historii Boxstera, modyfikacje związane z wprowadzeniem kolejnej generacji nie zaszły tak daleko. Można nawet powiedzieć, że to wyjątek dla całej marki - kolejne generacje modeli Porsche na ogół bardzo mocno przypominały swoich poprzedników, jednak tym razem jest inaczej.

Nowa jednostka napędowa podstawowej wersji Boxstera o pojemności 2,7 litra rozwija moc 265 KM, czyli o dziesięć KM więcej, niż poprzedni wariant o większej pojemności skokowej. Nowy silnik pod względem technicznym bazuje na 3,4-litrowym silniku Boxstera S. Model S rozwija moc 315 KM, zatem o pięć KM więcej, niż dotychczas. Oba modele wyposażone są seryjnie w manualną, sześciobiegową przekładnię, a opcjonalnie w dwusprzęgłową DSG.

/ 7Dojrzały i szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeszcze nigdy w historii Boxstera, modyfikacje związane z wprowadzeniem kolejnej generacji nie zaszły tak daleko. Można nawet powiedzieć, że to wyjątek dla całej marki - kolejne generacje modeli Porsche na ogół bardzo mocno przypominały swoich poprzedników, jednak tym razem jest inaczej.

Nowa jednostka napędowa podstawowej wersji Boxstera o pojemności 2,7 litra rozwija moc 265 KM, czyli o dziesięć KM więcej, niż poprzedni wariant o większej pojemności skokowej. Nowy silnik pod względem technicznym bazuje na 3,4-litrowym silniku Boxstera S. Model S rozwija moc 315 KM, zatem o pięć KM więcej, niż dotychczas. Oba modele wyposażone są seryjnie w manualną, sześciobiegową przekładnię, a opcjonalnie w dwusprzęgłową DSG.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła