WAŻNE
TERAZ

Zwrot akcji w sprawie Smartwings. Nieoficjalnie: LOT nie kupi czeskiej spółki

Porsche 911 Turbo

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

/ 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

/ 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

/ 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

/ 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

/ 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

/ 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

/ 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

/ 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

10 / 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

11 / 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

12 / 12Jeszcze bardziej zaawansowane

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistyczne różnice wersji Turbo znane są już z poprzednich modeli - wloty powietrza w tylnych błotnikach i spoiler. Klasyczna sylwetka nie wymaga dodatkowego opisu. To co najważniejsze, jest schowane pod nadwoziem. Samochód otrzymał nowy napęd na cztery koła, skrętne tylne koła, adaptacyjną aerodynamikę i sześciocylindrowego boksera wyposażonego w dwie turbiny o zmiennej geometrii.

Odmiana Turbo osiąga pierwszą "setkę" po 3,2 s, natomiast wersja z oznaczeniem S do 100 km/h rozpędza się w 3,1 s, a jej prędkość maksymalna to 318 km/h. Charakterystyczną cechą modeli Turbo są szersze tylne błotniki. Nie inaczej jest tym razem. 911 Turbo jest o 28 mm szersze od modelu Carrera 4. Kolejną wyróżnikiem turbodoładowanego modelu są dwukolorowe felgi o średnicy 20 cali.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka