Porsche 911 Targa
Powrót do tradycji
Jak przystało na Porsche, również w tym przypadku klasyka łączy się z nowoczesnością
Porsche 911 w nadwoziu typu targa zniknęło z oferty wiele lat temu. Teraz czas na wielki powrót. Podczas Salonu Samochodowego w Detroit zaprezentowano model Targa generacji 991. Jak przystało na Porsche, również w tym przypadku klasyka łączy się z nowoczesnością.
Nowa odmiana Porsche 911 dostępna będzie w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowa Targa 4 otrzymała silnik typu bokser o pojemności 3,4 l, który produkuje 350 KM. Dwusprzęgłowa skrzynia i pakiet Sport Chrono pozwalają na osiągnięcie 100 km/h w 4,8 s i rozpędzenie się do 282 km/h. Mocniejsza Targa 4S to już 3,8 l, 400 KM, "setka" w 4,4 s i 296 km/h. Cyfra "4" w oznaczeniach modeli oznacza, że Targa dostępna będzie jedynie z napędem na cztery koła.