Porsche 911: klasyczne, ale nowe

None

Obraz

/ 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

tb/

/ 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

/ 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

/ 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

/ 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

/ 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

/ 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

/ 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

/ 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

10 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

11 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

12 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

13 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

14 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

15 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

16 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

17 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

18 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

19 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

20 / 20Singer 911: replika niemieckiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

O niektórych samochodach warto pamiętać. Tak jest w przypadku klasycznego modelu 911. O zachowany w dobrym stanie oryginał tego modelu z przełomu lat 60-tych i 70-tych jest niestety trudno. W Kalifornii można jednak kupić 911-tkę jeszcze pachnącą świeżością.

Firma Singer Vehicle Design zajmuje się budową replik Porsche 911. Pod karoserią łudząco podobną do niemieckiej legendy sportu motorowego z jej najlepszych lat znajdują się nowoczesne podzespoły. Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel może cieszyć się obcowaniem z klasykiem, a jednocześnie mieć pewność, że ograniczenia, którym przed laty musieli się poddawać inżynierowie, nie obniżają możliwości auta.

Singer 911, bo tak brzmi jego właściwa nazwa, jest wytwarzany ręcznie. Jego karoseria wykonana jest z włókna węglowego i pokryta lakierem. Ogromną dbałość o spójność stylistyczną można zauważyć we wnętrzu auta, które nie trzyma się niewolniczo swojego historycznego wzorca. Chłodzone powietrzem silniki do Singera 911 dostarczył Cosworth. Do wyboru są jednostki: 3.6 l 304 KM, 3.9 l 385 KM lub 4.0 l 431 KM.

Cena Singera 911 niestety nie wskazuje na to, by był to samochód dla każdego. W najtańszej wersji to wydatek rzędu 134 tys. euro.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy