Porsche 911 GTS

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie - oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Nowa wersja kultowej 911-tki

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła.

Wszystkie warianty będą bazować na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1 852 mm. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S.

/ 10Nowa wersja kultowej 911-tki

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła.

Wszystkie warianty będą bazować na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1 852 mm. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S.

/ 10Nowa wersja kultowej 911-tki

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła.

Wszystkie warianty będą bazować na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1 852 mm. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S.

/ 10Nowa wersja kultowej 911-tki

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła.

Wszystkie warianty będą bazować na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1 852 mm. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S.

/ 10Nowa wersja kultowej 911-tki

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła.

Wszystkie warianty będą bazować na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1 852 mm. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S.

/ 10Nowa wersja kultowej 911-tki

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła.

Wszystkie warianty będą bazować na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1 852 mm. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S.

/ 10Nowa wersja kultowej 911-tki

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła.

Wszystkie warianty będą bazować na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1 852 mm. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S.

/ 10Nowa wersja kultowej 911-tki

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła.

Wszystkie warianty będą bazować na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1 852 mm. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S.

/ 10Nowa wersja kultowej 911-tki

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła.

Wszystkie warianty będą bazować na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1 852 mm. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S.

10 / 10Nowa wersja kultowej 911-tki

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche poszerza linię modelu 911 o warianty GTS. W marcu 2017 r. do sprzedaży trafi łącznie pięć wariantów - 911 Carrera GTS z napędem na tylne koła i 911 Carrera 4 GTS z napędem na obie osie – oba dostępne jako coupe lub kabriolet, a także 911 Targa 4 GTS z napędem na cztery koła.

Wszystkie warianty będą bazować na poszerzonym podwoziu czteronapędowym i mierzą 1 852 mm. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Cały przedni pas został zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki. Dolny przedni spojler i powiększone przedłużenie tylnego spojlera dodatkowo zmniejszają siłę unoszenia przedniej i tylnej osi w porównaniu z modelami Carrera S.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka