Porsche 911 GT3

None

Obraz

/ 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

/ 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

/ 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

/ 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

/ 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

/ 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

/ 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

/ 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

/ 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

10 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

11 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

12 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

13 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

14 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

15 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

16 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

17 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

18 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

19 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

20 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

21 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

22 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

23 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

24 / 24Porsche 911 GT3

Obraz

Porsche ma w ofercie dziką i bezkompromisową wersję kultowej 911-stki. Symbol GT3 na pokrywie silnika oznacza zredukowaną masę, lepsze zawieszenie i bardziej brutalny silnik. Sześciocylindrowy bokser z łatwością osiąga 8.400 obr/min., produkuje 415 KM oraz 405 Nm. Rozpędzanie auta ważącego 1395 kg jest dla niego igraszką – „setka” to kwestia 4,3 sekundy, a maksymalnie można uzyskać 315 km/h. Niestety podczas miejskich podróży w 90-litrowym baku powstaje wir, wysysający paliwo w tempie niemal 20 l/100 km. Cena sprawia, że dziki bolid jest dostępny tylko dla wybranych. Nie każdy dysponuje wolną kwotą 129 627 euro...

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka