Porsche 911
None
Pierwsze zdjęcia nowej generacji
Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.
Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?
Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.
Pierwsze zdjęcia nowej generacji
Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.
Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?
Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.
Pierwsze zdjęcia nowej generacji
Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.
Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?
Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.
Pierwsze zdjęcia nowej generacji
Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.
Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?
Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.
Pierwsze zdjęcia nowej generacji
Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.
Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?
Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.
Pierwsze zdjęcia nowej generacji
Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.
Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?
Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.
Pierwsze zdjęcia nowej generacji
Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.
Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?
Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.