Porsche 911

None

Obraz

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy