Porsche 911

None

Obraz

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

/ 7Pierwsze zdjęcia nowej generacji

Obraz
© zdjęcie producenta

Do internetu wyciekły pierwsze oficjalne zdjęcia Porsche 911 najnowszej generacji nazywanej 991. Porównanie z wcześniejszym modelem przypomina grę "znajdź 10 szczegółów". Tylko w przypadku Porsche nie ma ich nawet tyle. Nam udało się zauważyć nowe tylne światła i nieco przeprojektowane przednie LED-y do jazdy dziennej oraz mniejsze niż poprzednio lusterka. Można się spodziewać, że podobnie jak w przypadku debiutu poprzedniej generacji przedstawiciele firmy będą przekonywać, że jest to zupełnie nowy samochód.

Podobnie sytuacja wygląda we wnętrzu. Projektanci w chwili wolnego czasu wzięli pas środkowy z Panamery i stwierdzili, że reszta jest na tyle dobra, że nie wymaga zmian. Trzeba przyznać, że faktycznie nie jest to złe rozwiązanie. Wzięto najlepsze elementy obu aut i połączono w jedno. Pytanie tylko, czy jest to faktycznie nowa generacja?

Więcej zmian ma dotyczyć strony technicznej. Nieco dłuższy rozstaw osi ma poprawić rozkład masy. Silniki zostały dość mocno poprawione, dzięki czemu z 3,4 l wyciągnięto 350 KM, a z 3,8 l aż 400 KM. Na pewno będzie to auto o rewelacyjnych osiągach, a dodatkowo wygodne i nadające się do codziennej jazdy. Szkoda tylko, że zmiany pomiędzy kolejnymi generacjami są coraz mniejsze.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka