Porsche 718 Boxster

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

10 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

11 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

12 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

13 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

14 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

15 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

16 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

17 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła