Porsche 718 Boxster

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

/ 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

10 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

11 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

12 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

13 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

14 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

15 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

16 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

17 / 17Więcej za mniej

Obraz
© Materiały prasowe

718 Boxster to ukłon w stronę sportowego Porsche 718, które w latach 60. odnosiło szereg sukcesów na torach wyścigowych. Mocny lifting dwuosobowego cabrio poprawił jego właściwości jezdne, podniósł moc silników i jednocześnie zmniejszył zapotrzebowanie na paliwo. Wnętrze zyskało na świeżości, a ceny utrzymano na znanym dotychczas poziomie. Czy to recepta na sukces?

Nowa linia modelowa prezentuje się o wiele lepiej od poprzednika. Zyskała nowe lakiery nadwozia, wzory felg i bardziej wyraziste detale nawiązujące do sportowego rodowodu marki. Konstruktorzy postawili na większe wloty powietrza, inaczej uformowane lusterka boczne i osłony progowe, a w przednich reflektorach na biksenonowe światła zintegrowane z czteropunktowymi LED-ami do jazdy dziennej. W standardzie dostaniemy też 19-calowe aluminiowe obręcze (20 cali w opcji). Najwięcej zmian zaszło z tyłu, gdzie przeprojektowano cały pas, wzbogacając go dyskretną lotką, dwiema końcówkami układu wydechowego, czarnym dyfuzorem i światłami stopu zaopatrzonymi w cztery diody.

Wnętrze najnowszego wcielenia utrzymano w stylu nawiązującym do poprzednika. Myśl przewodnia kokpitu pozostała bez zmian, jednak pojawiły się nowe multimedia, lepszy system audio i dotykowy ekran przypominający kształtem i obsługą interaktywny tablet. Pogrupowano w nim funkcje, dzięki czemu dotarcie do pożądanych ustawień jest nieco łatwiejsze, ale i tak wymaga przyzwyczajenia. Co ważne, wreszcie można połączyć się z internetem i korzystać z przydatnych aplikacji sprawdzających pogodę, aktualny kurs walut, ceny paliw, czy też wydarzenia kulturalne w najbliższej okolicy. Między fotelami wygospodarowano klasyczny dla Porsche panel do sterowania dachem, twardością zawieszenia, głośnością wydechu i układem wyłączającym silnik w korkach.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka