Peugeot 406
Zadana kwota w zupełności wystarczy także na zakup francuskiego przedstawiciela segmentu D – Peugeota 406 fl. Zmodernizowany w 1999 roku 406 otrzymał nowy przód, nieznacznie przerysowane tylne lampy oraz kilka nowych jednostek napędowych. Wnętrze wykonano z materiałów wysokiej jakości, tworzywa są miękkie i przyjemne w dotyku. „Czterysta-szóstka” - jak przystało na auto klasy średniej - komfortowo ugości cztery rosłe osoby wraz z bagażem (430-526 l). W poliftingowych egzemplarzach automatyczna klimatyzacja, tempomat i komputer pokładowy nie należą do rzadkości.
Bazowy benzynowy 1.8 112 KM przypadnie do gustu spokojnym kierowcom. O wiele lepiej spiszą się czterocylindrowe 2.0 132/136 KM i 2.2 158 KM. Topowy V6 w czasach szalejących cen paliw traci rację bytu. W 406 fl dostępne były dwa silniki wysokoprężne. Słabszy 2.0 HDI występował z mocą 90 i 109 KM, mocniejszy 2.2 HDI dysponował stadem 136 KM. Peugeot należycie traktowany odwdzięcza się bezproblemową eksploatacją, jedynie w dieslach z opcjonalnym filtrem cząstek stałych mogą występować pewne komplikacje.