Fiat Punto
Dysponując założoną kwotą, w segmencie miejskich aut mamy największy wybór; począwszy od kilkuletnich włoskich i francuskich po nastoletnie niemieckie i japońskie propozycje. Dla niektórych Polaków wybór Fiata będzie oczywisty z uwagi na uczucie, jakim darzą ową markę. Fiat Punto II po liftingu otrzymał większe, zachodzące na błotniki światła, pojawił się także spory grill w miejscu zachodzącej pomiędzy reflektory maski. We wnętrzu „kropki”, w awaryjnych sytuacjach zmieści się nawet pięć osób, natomiast czworgu podróżnym o rozsądnych gabarytach będzie dosyć wygodnie.
Mieszczuch Fiata nie musi się wstydzić bagażnika mieszczącego w zależności od nadwozia 264-297 litrów. W palecie jednostek napędowych przy okazji liftingu pojawił się benzyniak 1.4 16V 95 KM oraz po dziś dzień wytwarzany w Polsce diesel 1.3 JTD o mocy 70 KM. Poza nimi pod maski Punto trafiały dwie wersje czterocylindrowego 1.2 l 60 i 80 KM. Benzynowe silniki nie sprawiają większych problemów, zdarzają się jedynie drobne awarie, które pochłaniają symboliczne sumy. Więcej problemów przysparza wysokoprężny 1,.3 JTD słynący z nadmiernego zużycia oleju. Kupując kilkuletnie auto z turbodieslem trzeba liczyć się z usterkami turbiny.