Pomarańczowy potwór
None
IMSA Murcielago GTR Spyder
Powstał najwyraźniej z samej próżności I nieprzyzwoitości w biurach projektowych IMSA – nowy Murcielago GTR Spyder.
IMSA Murcielago GTR Spyder
Jakby wrzaskliwy pomarańczowy kolor, połączony ze spojlerami z karbonu, tylnym dyfuzorem, wielkim skrzydłem oraz olbrzymimi, czarnymi błyszczącymi felgami było za mało, to spece z IMSA zmienili również wnętrze pojazdu.
IMSA Murcielago GTR Spyder
Ulepszenia są dość radykalne. Wnętrze przedziału pasażerskiego zostało pokryte tym samym krzykliwym kolorem co reszta karoserii. Na desce rozdzielczej umieszczono pomalowane wstawki z włókna węglowego, zaś fotele pokryto pikowaną skórą.
IMSA Murcielago GTR Spyder
Stylistyczne rozwiązania mogą budzić mieszane uczucia, jednak to co inżynierowie IMSA zrobili z częścią techniczną może, ba nawet musi budzić zachwyt.
IMSA Murcielago GTR Spyder
Pogrzebali i pogmerali bowiem przy standardowej 640-konnej V12 i zmusili ją do wyprodukowania kolejnych 68KM.
IMSA Murcielago GTR Spyder
Dzięki tym zabiegom auto potrafi osiągnąć pierwszą "setkę" w zaledwie 3,3 sekundy, co daje o 0,1 sek lepszy wynik niż w standardowym modelu
IMSA Murcielago GTR Spyder
Również prędkość maksymalna samochodu została zwiększona i wynosi obecnie ponad 350 km/h.