1998
1998 rok przyniósł kolejną falę zmian w hierarchii sprzedaży oraz wielkości całego rynku. Tym razem zarejestrowano ponad 518 tysięcy nowych samochodów, co oznaczało 10-procentowy wzrost względem poprzedniego roku. Na krótką chwilę Fiat oddał prowadzenie Daewoo, które z wielkim sukcesem wprowadziło do Polski Tico i kompaktowego Lanosa (9,4 i 7,8 proc. udziału) wytwarzanego na Żeraniu. Honoru Fiata i PRL-owskiej technologii dzielnie bronił Maluch okupujący trzecie miejsce z siedmioprocentowym udziałem w sprzedaży.
Chwilowa niedyspozycja włoskiego koncernu spowodowana była wycofaniem z produkcji Cinquecento i zastąpieniem go modelem Seicento - które później na długie lata zadomowiło się na szczycie tabeli. Co ciekawe, Polacy powoli zaczęli rezygnować z kupna nowych Polonezów (czwarta pozycja i 5,4 proc.), jednak nadal wyrób FSO przewyższał wolumenem sprzedaży Felicję, Astrę czy Sienę.