Trwa ładowanie...

Polski marketing Volkswagena

Polski marketing Volkswagena
d1n48ni
d1n48ni

21 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa marki Volkswagen, która opiera się na wykorzystaniu wyłącznie polskich gwiazd.

Wybór gwiazd ma łączyć się z wizerunkiem samej marki Volkswagen. Sylwia Gruchała, Janusza Gajos, Jerzy Maksymiuk, Roman Paszke, czy Allan Starski nie są gwiazdami jednego sezonu, a osoby, które na popularność zapracowały niekwestionowanymi osiągnięciami.

Na uwagę zasługuje fakt, że koncepcja, oraz cała realizacja kampanii (zdjęcia, montaż) odbyła się Polsce.


d1n48ni
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1n48ni
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj