Justyn Norek: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Tata
Najbardziej doświadczonym, a zarazem mało znanym polskim projektantem samochodów jest Justyn Norek. Brał on udział w tworzeniu najbardziej znanych modeli studia I.DE.A takich jak Fiaty Tipo, Tempra i Palio, ale również Alfa Romeo 155, czy Lancie Kappa i Delta drugiej generacji. W ramach pracy dla włoskiego studia Norek współpracował z Daewoo, Volvo i BMW. Obok włoskich samochodów, wraz ze słynnym Ercole Spadą zaprojektował Daewoo Nubirę i Daihatsu Move. Co ciekawe, I.DE.A zajmowała się nie tylko projektowaniem modeli znanych w Europie producentów, ale też stworzyła wygląd kilku modeli indyjskiej Taty. Justyn Norek pracował nad stylistyką obu generacji miejskiego modelu Indica.
W 2006 roku Polak został współzałożycielem studia Trilix, w którym jest głównym stylistą. Już w nowej firmie stworzył projekt koncepcyjnej Taty Elegante. Indyjskiemu producentowi tak przypadły do gustu projekty Norka, że w 2010 roku Tata Motors wykupiło 80 proc. udziałów studia Trilix. Atutem polskiego projektanta jest tworzenie prostych i klasycznych samochodów, które pasują do wizerunku Taty. Co ciekawe, Justyn Norek nie ogranicza się do projektowania samochodów, stworzył też rowery, aparaty fotograficzne, autobusy, telewizory i gogle narciarskie.