WAŻNE
TERAZ

Mejza jechał 200 km/h. Został zatrzymany

Podsumowanie Rage-Race 2009

None

Obraz

/ 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

W czwartek, 2 lipca w podziemiach Galerii Mokotów w Warszawie po raz pierwszy spotkały się wszystkie zespoły, zakwalifikowane do III edycji Rage-Race. W sumie sześćdziesiąt luksusowych aut i 23 000 KM, znane osoby i piękne funkcjonariuszki Rage-Race Patrol. Wszystko w ramach ostatnich przygotowań do imprezy. Publiczność nie zawiodła i licznie przybyła oglądać załogi, szykujące się do piątkowego startu.

/ 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Do każdego auta, biorącego udział w imprezie zamontowano lokalizator GPS, dzięki któremu podczas trwania imprezy internauci będą mogli sprawdzać, gdzie w danym momencie znajduje się załoga, której kibicują. Samochody otrzymały też numery startowe.

/ 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Wśród załóg Rage-Race 2009 możemy zobaczyć między innymi Aston Martina Vanquish, Chevroleta Corvette Z06, a także całe Porsche: 911, 911 S, 911 turbo, 997 4S, Cayenne GTS Limited, Cayenne Turbo S Techart Magnum i BMW – Z3, Z4, X5.

/ 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Z Warszawy zawodnicy ruszyli w stronę Zamku Książąt Mazowieckich w Rawie Mazowieckiej. Tam czekały ich próby "Knight Riders"... zupełnie nie związane z prowadzeniem samochodu, wymagające za to tężyzny fizycznej, jak chodzenie na szczudłach, czy rzut toporem. Kolejny przystanek i spotkanie z publicznością odbyło się w łódzkiej Manufakturze. Tam uczestnicy RR jeździli na Segwayach. Na stadionie miejscowego klubu piłkarskiego "Kasztelania" w miejscowości Brudzew, przy autostradzie A2 przeszli mrożący krew w żyłach "Alkocross". Odwiedzili też Środę Wielkopolską, gdzie odbył się tajemniczo brzmiący "piątek w środzie".

/ 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

/ 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

/ 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

/ 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

/ 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

10 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

11 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

12 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

13 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

14 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

15 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

16 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

17 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

18 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

19 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

20 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

21 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

22 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Prawdziwy wyścig pod hasłem "Szybko i wściekle" odbył się na Torze Poznań. Dopiero tam można się było przekonać, kto jest najlepszym kierowcą. Ambitnym uczestnikom Rage-Race dano szansę zdobycia dodatkowych punktów. Zadanie było jednak bardzo trudne: namówić policjanta do zapozowania do zdjęcia w aucie uczestnika. Byli tacy, którym ta sztuka się udała.

23 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Z Poznania zawodnicy wyruszyli w stronę morza. Czekał ich kolejny dzień pełen przygód.

24 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Z Poznania zawodnicy wyruszyli w stronę morza. Czekał ich kolejny dzień pełen przygód.

25 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Z Poznania zawodnicy wyruszyli w stronę morza. Czekał ich kolejny dzień pełen przygód.

26 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Z Poznania, stojąc w ogromnych korkach, razem z jadącymi w stronę Bałtyku turystami zawodnicy udali się na odcinki specjalne w Szczecinku, Koszalinie, Darłowie i Ustce, by wieczorem dotrzeć do Sopotu. Samo pokonanie trasy nie było jednak gwarancją sukcesu. Zawodnicy musieli wykonywać zaskakujące i trudne zadania po opuszczeniu swoich pojazdów i właśnie dzięki tym konkurencjom zdobywali decydujące punkty.

27 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Z Poznania, stojąc w ogromnych korkach, razem z jadącymi w stronę Bałtyku turystami zawodnicy udali się na odcinki specjalne w Szczecinku, Koszalinie, Darłowie i Ustce, by wieczorem dotrzeć do Sopotu. Samo pokonanie trasy nie było jednak gwarancją sukcesu. Zawodnicy musieli wykonywać zaskakujące i trudne zadania po opuszczeniu swoich pojazdów i właśnie dzięki tym konkurencjom zdobywali decydujące punkty.

28 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Do wykonania Rage-Race’owych zadań potrzebna była dobra pogoda i pogoda ducha uczestników. Na szczęście obie dopisały. I to jak. W prawie 30-stopniowym upale ulgę przyniosła pierwsza konkurencja, rozegrana nad jeziorem Trzesiecko w odległym o 175 km od Poznania Szczecinku. Adrenaliny nie mogło zabraknąć, a działa tam najdłuższy w Europie wyciąg nart wodnych. Długość: 1100 metrów. Niezapomnianych wrażeń dostarczyła jazda po tafli jeziora z prędkością około 60 km/h.

29 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Do wykonania Rage-Race’owych zadań potrzebna była dobra pogoda i pogoda ducha uczestników. Na szczęście obie dopisały. I to jak. W prawie 30-stopniowym upale ulgę przyniosła pierwsza konkurencja, rozegrana nad jeziorem Trzesiecko w odległym o 175 km od Poznania Szczecinku. Adrenaliny nie mogło zabraknąć, a działa tam najdłuższy w Europie wyciąg nart wodnych. Długość: 1100 metrów. Niezapomnianych wrażeń dostarczyła jazda po tafli jeziora z prędkością około 60 km/h.

30 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Kolejnym miejscem postoju był odległy o 70 km od Szczecinka Koszalin. Tam zawodnicy zmierzyli się z kolejną zwariowaną próbą. Tego nikt się spodziewał. Biorący w niej udział kierowcy musieli wykazać się umiejętnościami freestyle’owymi i rapować przed publicznością. 44 km dalej czekał przystanek Darłowo, a tam: poszukiwanie skarbów na zamku i ekstremalna przeprawa tratwą przez rzekę Wieprza. Zmęczeni trudami podróży i konkurencjami mogli odpocząć na plaży w Ustce. Tam czekały dwa zadania: udzielenie wywiadu przed kamerą i… relaks.

31 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Kolejnym miejscem postoju był odległy o 70 km od Szczecinka Koszalin. Tam zawodnicy zmierzyli się z kolejną zwariowaną próbą. Tego nikt się spodziewał. Biorący w niej udział kierowcy musieli wykazać się umiejętnościami freestyle’owymi i rapować przed publicznością. 44 km dalej czekał przystanek Darłowo, a tam: poszukiwanie skarbów na zamku i ekstremalna przeprawa tratwą przez rzekę Wieprza. Zmęczeni trudami podróży i konkurencjami mogli odpocząć na plaży w Ustce. Tam czekały dwa zadania: udzielenie wywiadu przed kamerą i… relaks.

32 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Kolejnym miejscem postoju był odległy o 70 km od Szczecinka Koszalin. Tam zawodnicy zmierzyli się z kolejną zwariowaną próbą. Tego nikt się spodziewał. Biorący w niej udział kierowcy musieli wykazać się umiejętnościami freestyle’owymi i rapować przed publicznością. 44 km dalej czekał przystanek Darłowo, a tam: poszukiwanie skarbów na zamku i ekstremalna przeprawa tratwą przez rzekę Wieprza. Zmęczeni trudami podróży i konkurencjami mogli odpocząć na plaży w Ustce. Tam czekały dwa zadania: udzielenie wywiadu przed kamerą i… relaks.

33 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Kolejnym miejscem postoju był odległy o 70 km od Szczecinka Koszalin. Tam zawodnicy zmierzyli się z kolejną zwariowaną próbą. Tego nikt się spodziewał. Biorący w niej udział kierowcy musieli wykazać się umiejętnościami freestyle’owymi i rapować przed publicznością. 44 km dalej czekał przystanek Darłowo, a tam: poszukiwanie skarbów na zamku i ekstremalna przeprawa tratwą przez rzekę Wieprza. Zmęczeni trudami podróży i konkurencjami mogli odpocząć na plaży w Ustce. Tam czekały dwa zadania: udzielenie wywiadu przed kamerą i… relaks.

34 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Kolejnym miejscem postoju był odległy o 70 km od Szczecinka Koszalin. Tam zawodnicy zmierzyli się z kolejną zwariowaną próbą. Tego nikt się spodziewał. Biorący w niej udział kierowcy musieli wykazać się umiejętnościami freestyle’owymi i rapować przed publicznością. 44 km dalej czekał przystanek Darłowo, a tam: poszukiwanie skarbów na zamku i ekstremalna przeprawa tratwą przez rzekę Wieprza. Zmęczeni trudami podróży i konkurencjami mogli odpocząć na plaży w Ustce. Tam czekały dwa zadania: udzielenie wywiadu przed kamerą i… relaks.

35 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Kolejnym miejscem postoju był odległy o 70 km od Szczecinka Koszalin. Tam zawodnicy zmierzyli się z kolejną zwariowaną próbą. Tego nikt się spodziewał. Biorący w niej udział kierowcy musieli wykazać się umiejętnościami freestyle’owymi i rapować przed publicznością. 44 km dalej czekał przystanek Darłowo, a tam: poszukiwanie skarbów na zamku i ekstremalna przeprawa tratwą przez rzekę Wieprza. Zmęczeni trudami podróży i konkurencjami mogli odpocząć na plaży w Ustce. Tam czekały dwa zadania: udzielenie wywiadu przed kamerą i… relaks.

36 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Kolejnym miejscem postoju był odległy o 70 km od Szczecinka Koszalin. Tam zawodnicy zmierzyli się z kolejną zwariowaną próbą. Tego nikt się spodziewał. Biorący w niej udział kierowcy musieli wykazać się umiejętnościami freestyle’owymi i rapować przed publicznością. 44 km dalej czekał przystanek Darłowo, a tam: poszukiwanie skarbów na zamku i ekstremalna przeprawa tratwą przez rzekę Wieprza. Zmęczeni trudami podróży i konkurencjami mogli odpocząć na plaży w Ustce. Tam czekały dwa zadania: udzielenie wywiadu przed kamerą i… relaks.

37 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Kolejnym miejscem postoju był odległy o 70 km od Szczecinka Koszalin. Tam zawodnicy zmierzyli się z kolejną zwariowaną próbą. Tego nikt się spodziewał. Biorący w niej udział kierowcy musieli wykazać się umiejętnościami freestyle’owymi i rapować przed publicznością. 44 km dalej czekał przystanek Darłowo, a tam: poszukiwanie skarbów na zamku i ekstremalna przeprawa tratwą przez rzekę Wieprza. Zmęczeni trudami podróży i konkurencjami mogli odpocząć na plaży w Ustce. Tam czekały dwa zadania: udzielenie wywiadu przed kamerą i… relaks.

38 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Kolejnym miejscem postoju był odległy o 70 km od Szczecinka Koszalin. Tam zawodnicy zmierzyli się z kolejną zwariowaną próbą. Tego nikt się spodziewał. Biorący w niej udział kierowcy musieli wykazać się umiejętnościami freestyle’owymi i rapować przed publicznością. 44 km dalej czekał przystanek Darłowo, a tam: poszukiwanie skarbów na zamku i ekstremalna przeprawa tratwą przez rzekę Wieprza. Zmęczeni trudami podróży i konkurencjami mogli odpocząć na plaży w Ustce. Tam czekały dwa zadania: udzielenie wywiadu przed kamerą i… relaks.

39 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Marek Wieliński

Kolejnym miejscem postoju był odległy o 70 km od Szczecinka Koszalin. Tam zawodnicy zmierzyli się z kolejną zwariowaną próbą. Tego nikt się spodziewał. Biorący w niej udział kierowcy musieli wykazać się umiejętnościami freestyle’owymi i rapować przed publicznością. 44 km dalej czekał przystanek Darłowo, a tam: poszukiwanie skarbów na zamku i ekstremalna przeprawa tratwą przez rzekę Wieprza. Zmęczeni trudami podróży i konkurencjami mogli odpocząć na plaży w Ustce. Tam czekały dwa zadania: udzielenie wywiadu przed kamerą i… relaks.

40 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Paweł Janecki

Ostatnie 141 kilometrów kierowcy pokonali krętymi drogami Pomorza, bo dotrzeć na metę w Sopocie. Przy ulicy Haffnera czekały już na nich tłumy miłośników motoryzacji z aparatami.

41 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Paweł Janecki

Ostatnie 141 kilometrów kierowcy pokonali krętymi drogami Pomorza, bo dotrzeć na metę w Sopocie. Przy ulicy Haffnera czekały już na nich tłumy miłośników motoryzacji z aparatami.

42 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Paweł Janecki

Ostatnie 141 kilometrów kierowcy pokonali krętymi drogami Pomorza, bo dotrzeć na metę w Sopocie. Przy ulicy Haffnera czekały już na nich tłumy miłośników motoryzacji z aparatami.

43 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Paweł Janecki

Ostatnie 141 kilometrów kierowcy pokonali krętymi drogami Pomorza, bo dotrzeć na metę w Sopocie. Przy ulicy Haffnera czekały już na nich tłumy miłośników motoryzacji z aparatami.

44 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Paweł Janecki

Ostatnie 141 kilometrów kierowcy pokonali krętymi drogami Pomorza, bo dotrzeć na metę w Sopocie. Przy ulicy Haffnera czekały już na nich tłumy miłośników motoryzacji z aparatami.

45 / 45Rage-Race 2009

Obraz
© Paweł Janecki

Ostatnie 141 kilometrów kierowcy pokonali krętymi drogami Pomorza, bo dotrzeć na metę w Sopocie. Przy ulicy Haffnera czekały już na nich tłumy miłośników motoryzacji z aparatami.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła